sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, May 28, 2010

aktiviti di hari cuti..

hari nie cuti sb Wesak Day..so mak ajak shopping..sb ari tu aku ada ajak nak shopping barang2 dapur & keperluan lain..ayah jer xgi sb dia sibuk kt tempat kenduri kahwin anak jiran..blk dari shopping bawu mak pi amik alih lak..
dlm rm500lebey settle..huuuu


lebih suka kluar tanpa makeup..tempek bedak jer..

habis jer shopping..mak ajak pi umah jiran..buat majlis cukur jambul anak kawan sekolah aku masa sek.rendah darjah 4-6..laki bini satu sekolah ngan aku..baby boy..Adam Arish Rafael..ni mesti terkenan cite Adamaya..hee

wife..Zairen n husbandnya aku lupa nama..anak sulung diorang mcm anak cina kan..tgk lah ayahnya..masa sekolah..ayah dia xde la putih mana pun..mungkin dia pakai produk pemutih kot..nanti aku tanya..hee

yg pasti ayat Zairen.."nak tunggu anak zan lak"..kalo anak org..xtaw bila..tp anak kucing..bersepah di rumah aku..silalah mengunjung..

p/s - niat nak amik anak angkat jer..org kata rezeki akan mencurah2 kalo amik anak angkat..tp mak mcm xkasi jer..

No comments: