sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, November 29, 2010

Banjir part 5

Nie hari dah ke 6..hari ke 5 adik aku dah balik..abg aku amik dia ngan lori..sebab nak ke Pauh xleh lalu ngan kereta dah..kalo x,hari ke 5 tu dh nak bawa dia gi umah..tp ada makcik srg ni gitau nampak ular tedung selar dok elok berenang timbul naik kat area umah..haihh..terus seriau..cancel nak meredah air..tp sebelum nie aku xnampak lak..selamba ja aku dok kt umah tu sejam lebih mencuci..huuu

sebelum nie aku ngan ayah dok nyental..skrg nie adik aku lak..tu pun merungut penat..aku dari hari pertama dok ulang alik pagi petang..huh..
nie lh gunanya baju sponsored ye..buat basahan..baju suriafm..naim kasi..hee
nie dh selesai keja..adik aku soh amik buah pelam..mintak izin jiran..darurat mcm nie..apa benda pun nampak sedap ye..dpt dlm 20biji..men heret ja kat air..xda la berat mengangkut..hee



No comments: