sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, November 6, 2008

Jamuan Raya PPK Mekatronik




24/10/2008 - Jamuan Raya PPK Mekatronik di adakan setelah banyak kali di tunda..mungkin dengan ketiadaan Dekan yg kami sayangi iaitu Prof Madya Dr Hamid bin Adom..tu yg terpaksa ditunda sehinggalah beliau benar2 free baru blh diadakan majlis ni..semalam kan birthday aku, so semalam aku dah beli 2 biji kek special iaitu satu perasa Tiramisu..selaku trade mark my blogger..hehe..satu lagi perasa Oreo..biskut tu..suma sekali RM100..xpe lah..niat nak jamu org..kena la ikhlas n beri yg terbaik kan..hehe..untuk dihidangkan semasa jamuan tersebut.Pepagi lagi aku dah letak kat School..aku pun dah pesan kat Liza..Aku ke Dagon melakukan tugas harian sementara menunggu jam kol 10pg di mana start nya jamuan..Aku sibuk menaip assignment, Dr Rakhmad call aku soh dtg ke jamuan..la..xperasan jam dah menunjukkan kol 10.15am..alamak..sampai jer..Dekan dah bg ucapan..siap sebut semalam birthday aku..hehehe..Thanks Dr Hamid..
Dr Rakhmad soh aku potong kek..siap dia nak nyanyi..aku cakap je la..xyah la..malu la.. :P..
Aku sempat ambil gambar kek sebelum diselesaikan oleh geng2 PPK Mekatronik tu..laku kek aku..hehehe..

No comments: