sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, March 30, 2010

Senyum seindah suria.. :)

video

p/s - sedap kan suara budak nie...

Monday, March 29, 2010

errmmm....(berfikir)...

" kalau kita betul2 sayangkan seseorang itu...lepaskan lah dia pergi..janganlah kau halang..andai sudah tersurat dia milik kau..suatu masa nanti pasti dia balik kepada kau walau sehebat mana pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda tu..jangan terlalu genggam terlampau kuat..bimbang ia akan pecah dalam genggaman kau sendiri.."





p/s - saya fikir...kalo dia dh pergi..biarlah..sb kalo dia blk kt kita pun..lom tentu dia akan setia..sb dia dh penah
bt `taik` kat kita kan..
- bak pepatah..dia dah ludah,takkan lh dia nak jilat balik..len lah ludah dia tu ada perasa
vanila ke..strawberi ke (ada niat xbaik)..ntah lerr...

*credit quote from cik epal..



Wednesday, March 24, 2010

Dapat Award lagi...


Thanks pakcik sudi bagi award pada cik zan...


1. Thank & link the person that gave you the award
2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award
4. State 7 things about yourself.


7 things about me :

1....perempuan..
2....tarak sombong..
3....lembut hati..
4....sgt emo..cpt tersentuh..
5....sgt10x sukakan kucing..
6....suka makan..janji halal..
7....suka tido..

nak bagi award nie kat :

1) nenet
2) Di
3) chenta
4) cik epal
5) sarah
6) fahrin
7) aaron
8) bradley james
9) preeti zienta
10) tom cruise

Saturday, March 20, 2010

My best Friends...

Alhamdulillah..malam nie sy dpt post gak something setelah menyepi dlm dunia blog..lama ke?..sampai p.cik merindu saya..hehe..
sb dok sibuk ngn rakan2 lama kat Facebook sebenarnya..
kali nie saya nak buat entry ttg rakan2 baik saya yg sudah hampir 14tahun tak jumpa..lamanya...so,byk pic akan disiarkan..:)
rakan2 saya semasa belajar di Sek.Men.Teknik Langkawi..Dulu saya berkawan ngan rakan2 kelas & rakan2 dorm jer..
tp skrg..tak sangka..rakan2 dari kursus lain..BB,Automotif,Elektrik adalah menjadi rakan2 baik saya..Mereka lah penguat semangat saya di kala saya jatuh..amat terharu!..sebab masa sekolah..kami tak de la rapat pun..
So,skrg nie masing2 sibuk mencari rakan2 lama utk buat Reunion besar2an..
Reunion kecil-kecilan antara budak2 kelas saya,budak2 kelas Automotif dan BB pada hari raya keenam..Pasti memula kekok kan?yelah..dh berbelas tahun xjumpa..wpun dlm facebook bukan men mngata hang aku..hehe :D
saya amat rindukan kenangan masa sekolah..jika saya diberi kuasa seperti Doraemon..saya akan pilih utk kembali ke alam sekolah.. :) tp itu lah mustahil bagi seorang hamba Allah s.w.t kan..nie antara rakan2 baik saya sekarang...paling best!!!
nie rakan2 kelas saya..dlm nie yg masih brhubung..tinggal sy,nakaie(baju merah) & baju kuning available ye..(nie bukan promote ye..)
masih pic budak2 kelas sy..yg berkotak biru adalah dikenal jejak & punya Facebook..

saya adalah penolong kelab kompang ye..jg pengawas.. :) berkotak biru adalah kalangan dari kelas saya..kotak pink tu budak kelas lain yg punya Facebook..yg pakai lebai tu salah sorang rakan baik saya..

nie geng yg xpenah pisah dari dulu sampai skrg..diorang nie kelas BB..Miss,Tasya,Razil,Bed,Nisah,Ratna..yg di depan tu (Miss) skrg amat cantik okk..model pun kalah..walaupun sudah punya anak 3 ye..yg berkotak adalah punya Facebook.dlm suma nie srg still available..(bukan promote jg)..mereka suma nie skrg sudah jadi rakan baik saya juga.. :)
tgk tahun kat pic tu..1996 k..ms nie form 4..

Masih geng BB..Cantik kan Miss..yg duduk hujung kiri..masa nie badannya agak berisi..tp skrg badannya amatlah cantik..sampai kami suma tak kenal dia sb terlalu cantik & langsing bak ratu cantik..(Miss..kalo hang baca nie..aku puji hang nie..jumpa nanti belanja aku k..hehe)..
nie adalah baju outing kitorang..so,kalo hari minggu nak keluar gi pekan kuah ke mn2 area langkawi..wajib kena pakai uniform nie..berkotak ini ada Facebook & menjadi rakan baik saya..diorang nie gila2 nye kepala..best sgt!!..dari kiri shima & kak chik..

k...yg riang ria nie..xlen tak bukan..bebudak2 automotif..masa sekolah..saya idak ler bertegur sapa sgt ngan geng kelas ini..sb bagi saya..mereka nie stok perasan macho k..hakhak..
(maap ye kwn2 auto ku..tp skrg korang mmg best10x okk..)
yg berkotak pink tu punya Facebook yg skrg sudah menjadi kawan baik saya..Perasan tak yg pakai lebai..beliau org yg sama pic di atas yg pegang kompang itu..dulu dia slh sorang imam kt surau kitorang..(ye kot.. :P hehe)
hrrmm..yg bulat merah itu dikenal jejak sudah meninggal dunia..namanya Azmin..arwah ada kembar(xsalah saya)..Al- Fatihah..mudah2an arwah ditempatkan di kalangan hambaNya yg soleh..Aminnnnn...

nie pic bdk2 auto lg..time nie xtau la diorang ni nak balik kampung@bawu sampai jeti Kuala Kedah@Kuala Perlis..tp tgk backround mcm kat Jeti Kuah,Langkawi..berkotak pink tu mereka ada di atas dan di bawah pic..hujung kiri Own..Hujung kanan Daud..

yg nie bawu complete pic kelas auto..dari bawah kiri ye..husairi,arie (kawin ngn bdk kelas saya),own,arwah azmin,saiful,daud & asrie...mereka2 nie skrg sudah menjadi rakan baik saya..thanks korang..korang mmg best..
point tinggi bt daud,saiful,arie & husairi..
k..nie pun ada bulatan merah..that mean..dalam kenangan..sbnya rakan kami nie namanya anas..budak kos Elektrik..meninggal sebab accident..
ada srg lg bdk kos Elektrik meninggal dunia jg..namanya Mat Yin..xde dlm pic..meninggal sebab dari cerita rakan kelas dia kena kejutan elektrik..badan habis melecur..
hrrmm..
Al-Fatihah juga buat arwah anas & arwah Mat Yin..


p/s - pic2 nie credit to my frenz..
- kwn2 saya pun sampai xkenal saya..maybe sb dulu sy kurus..skrg dh
mantap..motip?..haha..kata diorang lg,saya makin cantik..auwww.... :P
(ini adalah fakta ye)..

Monday, March 8, 2010

From Wali band...

Aku sakit
Bila menatap matamu
Sadarku bahwa engkau bukan milikku

Aku sakit
Bila ku mengagumimu
Sadarku kau tak pernah mengagumi ku

Bangunkan aku dari tidur panjangku
Sadarkan aku dari mimpi tentangmu
Ku salah bila ku berharap padamu
Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku

Kau tak tau perasaan ku
Dan ku tak mau kau tau

Aku sakit
Jika kau tau hatiku
Karna diriku tak berarti bagimu

Aku sakit
Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin, tak mungkin sungguh tidak mungkin


Egokah aku
Ku… tak pernah merasa
Gundah di hatiku, Ketika denganmu
Saat kau, Kau belai rambutku
Kau temani aku, Kau basuh lukaku

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau kutahu kutak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau kutahu kau tak memilihku
Kuharap tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

Sadarkah kini ku tak rela
Iman ku telah sirna
Mimpiku tak nyata

Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku

Salahkah aku mencintaimu
Walau kutahu kutak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau kutahu kau tak memilihku
Kuharap tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Kuharap tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu




Thursday, March 4, 2010

Kegilaan aku...


Chocolate adalah kegemaran aku...Tahap kegilaan dah..but im not crazy wokey...

best kan kalo suma chocolate nie berada di depan mata...:D

oh..chocolate..I Love U very strong (dialog dlm cite mami jarum)...

Wednesday, March 3, 2010

Aku Garang pada Lelaki???

Selama aku hidup nie..
Ada 3 lelaki yg telah mgatakan aku nie garang..
1st kwn sekerja..2nd kawan lama n lg srg teman aku..
ye ke garang??

maybe kot..
pada lelaki yg rapat ngn aku memang secara automatiknya aku garang..
maybe disebabkan kisah2 silam aku kot..

tp..wpun aku garang..
tp kelakuan aku masih wanita mithali (hehe)..
wpun xde lh feminim mana pun..
tp kira ok la kan..

lgpun siyes aku nie bukanlah reti nak ckp lembut2..
manja2 n menggoda kat org..
tambah2 pada lelaki..
iskk..kalo aku jd gitu..
sah!..aku buang tebiat..
pakat2 la baca Yassin ye..

tp tu la..
kalo jenis ckp lemah lembut+manja2+goda2..
ditambah ngan sopan santun..
mmg bertuah la dia kan..
sb ramai lelaki suka..

nak try gak kot..
kot2 bila bt gitu..
twos Bradley James peluk Islam..
sb nak masuk minang haku..
hakhakhak....
kan skrg trend kahwin ngn omputih..opss!!..

inilah Bradley James ye..



apa2 pun...be yourself..tp kalo rasa kurang..tambah2 kan la..

pinjam ayat melodi..
"Kurangkan kontroversi..tingkatkan prestasi.."



p/s - garang@sensitif haku nie?...


Monday, March 1, 2010

Tinggallah 2..Datanglah 3..

Jadi blur kejap nak update sejak haku diganggu secara manupulasi dgn cara kata2 perli..kutukan..makian..
Hari Maulidur rasul lak tu dia cari pasal..dah jejak..ngaku jer la..
mudah-mudahan berubah la ye..

k..stop it..

Bulan Februari nie biasa2 ja..

  • Tp utk pertama kalinya dgn keikhlasan hati nie..haku join perarakan Maulidur Rasul..siap tlg guide kanak2 berarak..masa sekolah tu xyah kira lah kan..sb masa sekolah tu kena soh ngan cikgu..maybe org len tiap2 tahun join..xpe lah haku nak cita..suka suki arr kan..
  • kejernihan kembali antara aku & teman tp mesra wpun sebelum nie mcm rimau ngan singa..skrg nie mcm arnab ngn kucing jer kot..
  • Bisnes haku masih ditahap biasa..ditambah ngan gangguan anasir yg bt jiwa haku kacau..
  • Mudah-mudahan bulan Mac,bulan2 & tahun2 seterusnya memberi sinar yg bahagia n berjaya buat haku...