sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, June 29, 2009

Aktiviti Hari Minggu Saya...

Ni la adik bongsu saya yg ranggi & garang..dah penat layan saya
shopping,dia men PSP baru nya..

Ni antara jenama saya & adik2 saya minat..Body Glove..sesetengah org tak pandang..Lantak la..Hak masing-masing..PSP tu adik bongsu saya teringin lama dah..Memandangkan saya tengah stress yg melampau..Saya keluarkan simpanan saya utk belikan juga pada dia..I use my own money k..Bukan duit mak ayah saya k..Takpe..Duit boleh dicari..Kasih sayang yang ikhlas tu susah nak cari kan..sebab sekarang ni bila dah jumpa kasih sayang..timbul lak ngan ketamakan harta..hawa nafsu..lupa diri..hmmmm...nape lah manusia sekarang kejam ye??..

Ni sebahagian barangan yg saya shopping..Kalau korang perasan beg

kertas tu tertulis SHAKRISS..k..itu butik my frenz..Akmal Rizal..Pemain bola
sepak tu..Actually wife dia yg buka..Sebelum gi,saya mesej dia dulu..manalah
tahu leh dapat diskaun..hehe..Kebetulan sabtu malam ahad tu dia ada
perlawanan dengan Pahang.Dia soh datang tengok dia main..Siap nak bagi
tiket..Memang selalu dpt tiket free jew dari dia..hehe..Tapi takde geng..sori la eh
Mal..Tapi kalau gi..tingat lak kat orang Pahang tu..haiihh...susahnye lahai nak
lupakan dia... :( hmm..forget it..Masuk jew kedai dia..belek2..berkenan lak ngan
seluar kaler putih & blaus hitam ni..Mal dah gitau kat staf2 dia kasi murah kat
saya..sebab dapat diskaun giler2..Thanks Mal..Mal siap kata kalau dia ada kat
butik..Dia leh kasi free kat saya..tul ke Mal?..hehe..Takut habis saya amik
kot..hahaha...So,kawan-kawan leh la gi butik Shakriss kat Bandar Darulaman,
bersebelahan ngan Cyber Cafe Red Black..
* Mal..Zan dah promote ni..leh dapat lg diskaun ek..hihihi..
* Baru dapat info..Naza kalahkan Pahang...YES!!! I LIKE...Tahniah bro..


Hari Ahad - Tepat jam 12.00 tgh hari, saya dapat mesej dari seseorang memohon maaf sekali lagi...hmmmm..sedangkan dia mcm biasa terus bahagia..perlu ke minta maaf??..dia juga tahu yang perbuatannya memang susah untuk dimaafkan..Terus mood saya jadi sedih sangat2..Mudah bagi mereka yg melakukan salah..Maaf..
Tak fikirkan hati yg dia hancurkan ni..
Dendam?..Saya tak pernah dendam pada dia..Sungguh!..Cuma saya tak boleh terima apa yg telah dia lakukan pada saya..Malah setiap kali habis solat,saya takkan lupa doakan dia semoga Allah s.w.t ampunkan dosanya,semoga dia berubah & menyesal atas perbuatannya..sebabnya?..sebab saya sayangkan dia..saya tak nak orang yg saya sayang terus dlm keadaan berdosa..sayang tak beerti kita leh terima apa yg dia buat k..Petang tu terus saya ke tasik Darulaman..sendirian..Mak pun izinkan sebab dia tahu segala-galanya..


Keluarga bahagia..suami isteri berkelah sambil melayan anak bermain..Isterinya mengandung..Hope rakan-rakan di luar jangan melupakan bahawa bersiar bersama-sama selepas kahwin juga penting utk eratkan lagi kemesraan..Jgn masa bercinta jew ke sana sini..Walaupun saya belum mengecapi bahagia seperti pasangan ni..Tak salah kan untuk memberi nasihat..Setiap manusia ada hak untuk bersuara..

Pandangan dari jeti untuk orang mula nak kayak ke apa ke..time ni dah jam
7.00mlm..hati masih blm tenang nak balik..Masih terkenangkan dia..hmmmm.. :(

Ni pandangan dari tengah-tengah tasik Darulaman..

Pada malam harinya..mak ngan ayah memang suka buat makan2 kt
depan umah..ada rezeki..dikongsi bersama kan..selain tu leh eratkan
silaturrahim..ni jemput jiran2 kat lorong rumah kitorang jer..

No comments: