sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, June 18, 2009

Untuk Yang Berkenaan...


Picture ni aku amik dari blog seseorang yang bertindak juga menghancurkan hati aku..Maaf ye amik tanpa izin..dulu dia pernah kecewa..sekarang giliran aku lihat mereka bahagia..mesti dia seronok kerana dia berpeluang membuat aku begini sedangkan aku tak pernah kenal dia sebelum ni..

Tapi perlukah dia sanggup mengecewakan orang lain??..mungkin juga bukan salah dia..tepuk sebelah tangan,takkan berbunyi..cukuplah aku sekadar menyalahkan AA..

AA pun dah terus-terang yang dia kenal that girl dulu sebelum aku..Tapi kenapa cari aku untuk mencurah kasih??? Tak cukupkah kasih sayang pompuan tu?? kenapa perlu memberi harapan kepada aku?? berjanji takkan tinggalkan aku? berjanji hujung tahun ni kita bersatu?? memberi janji2 pada ibu bapa aku?? berlagak seperti seorang bf yang palinnnggggg baaaiiikkkk????
AA,
TAHNIAH!!!
Anda memang seorang yang amat2 kejam...
Anda memang seorang pemain cinta yang hebat..
Anda memang seorang pengatur ayat yg paaliiinnng manis..
Anda memang seorang yang tidak pandai menghargai..
Anda menggunakan kurniaan Allah s.w.t dengan cara yang salah..
Anda memang tidak tahu bersyukur..
Bagi anda, pompuan tidak mempunyai hati & perasaan yang bisa awak hancurkan...kerana bagi anda..tiada salahnya mempermainkan perempuan...

No comments: