sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, July 4, 2009

Alhamdulillah..Rezeki masih ada...

Ni sebahagian je durian2..dlm plastik hitam tu lagi..Kat dlm store belakang lagi..Simpan untuk tetamu yang mungkin lewat datang..Risau mereka tak sempat makan..Durian kan favourite semua orang.. :)
Seperti biasa, bacaan doa sebelum majlis berlangsung untuk mendapat rahmat dari Allah s.w.t..
Serbu..Jangan tak serbu.. :)
Ni pihak perempuan...
Time nie ahli2 surau jew..Lepas diorang makan, ramai lagi yang datang..Tak sempat nak ambil gambar, sebab sibuk di dapur..Nama pun anak tuan umah..kena la buat keja..


Alhamdulillah..Rezeki untuk keluarga kami masih dikurniakan Allah s.w.t...
Mak & ayah buat lagi kenduri..sebelum ni untuk lorong umah kami jew..tp kali ni untuk semua kawan2 termasuk orang2 yang pulang dari surau..Kenduri dibuat selepas insyak..
Antara menu yang kami sediakan..of coz la durian..sebab masih banyak..Ayah kata lebih elok kita sedekahkan buat untuk semua makan..Jual tu..pada mereka yang benar2 nak beli..
Selain tu...Rambutan & manggis pun ada..Untuk menambah selera makan durian, kami sediakan pulut durian..siap ngan santan ngan sewaktu dengannya la...
Nasi juga disediakan..Lauk-pauk seperti gulai ikan kembung,rendang pelanduk,ikan keli sambal (ikan keli ni kami bela sendiri),ulam-ulaman & sambal belacan..
Alhamdulillah ramaaai yang datang..risau juga tak cukup..Tapi alhamdulillah..semua habis..takde la membazir...Terima kasih pada mereka yang sudi hadir memeriahkan majlis kami & memberi kami menambah pahala dengan bersedekah..




No comments: