sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, July 13, 2009

Layan Gym lah pulak..

Baru balik dari gym...Gi ngan Husna..Walaupun saya puasa sunat Rejab,tp saya gi juga..sb nak bz kan diri kan diri dari memikirkan seseorang tu...hmmmmm....sedangkan dia tgh hepi ngan that girl...Erm..Forget it..

Ada orang kata saya xperlu gi gym..sebab badan saya dah sekeping..
Ada saya kisah?? Ingat mereka yg ada masalah berat badan jew ke kena gi gym..Tak semestinya gi gym untuk kuruskan badan..Ia untuk fit kan badan & cergaskan badan kita..Belajor jew tinggi..tp hampeh...

Ni first time saya join..sebelum ni join aerobik & tarian belley jer (tul x saya eja ni)..
Poyo jer cite kan..biasalah..first time..haha..

Memula ngan street mile (yg jln kaki tu)...Lama juga lah..dari berjalan ~ jogging..dalam 30 minit gak..mula2 ngn level 1 - 5...berpeluh gak..best lah..

Pastu saya nek beskal..lama juga..
Pastu saya nek yang apa tah namanya yg kita duduk n angkat pemberat kat kaki,pastu luruskan kaki & bawa pemberat guna tangan ke depan dengan serentak..Kali pertama ni sampai level 4 jew mampu angkat..Lagipun puasa..Tak nak buat sungguh2 sgt..Takut muntah lak..
Pastu saya angkat dumbell sekejap...

Last sekali sajer hilangkan tension ngan bouncher..lompat2..Yippiiiii....

Ada lagi..tp nanti2 lah cuba..

Habis tu..Husna temankan saya berbuka puasa kat Restoren apa tah kat Kangar..Makan Moi Sup jew..Thanks Husna..

Lepas ni selalu lah kita gi ye Husna..hehe..Itu pun kalau kelas habis awal..

Tapi bila frust ni..
untungnya perut saya yg buncit ni dah xde.. :p
Lemak2 kat pinggang saya pun takde.. :p
Selama ni dok susah hati camne nak hilangkan perut buncit ni..sekarang tak risau lagi..mcm iklan lak..hehe..

Memang suma tegur saya..Muka dah cengkung..Itu yang xbestnye.. dah elok2 berisi.. :(

Yang bestnya diorang tegur..saya pakai baju fit pun..perut xde nampak buncit..Badan mcm model lak..hahaha..ye ke...saya tgk sekeping jew..xpe la..ikhlas/x diorang kata..makasih lah ye...
Cuma kena tambah berat badan balik untuk normalkan balik BMI saya..kasi pipi ni berisi balik..dari 54kg..turun 47kg..adeh...teruk tul..camne ye..makan pun xde selera..

Takpe lah..Hidup mesti diteruskan kan..Dia leh bahagia beromantika lagi..Saya pun cuba lah bahagia ngan cara saya mcm ni..

No comments: