sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, August 14, 2009

Dpt award lg...




cik zan dpt award...
tp sebelum tu..
kna selesaikan task yg diberi ye...

1. letakkan logo award ini ke blog anda
~ sudah ~

2. anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan
sangat mesra
~ k.hanim ~
~ intan ~
~ lily ~
~ aton ~
~ adik kesayangan cik zan ~
~ adik nabilah ~
~ bdol..Mau Ulang..wee :p ~
~ p.cik gumbira ~
~ adik saifa ~
~ adik intan ~

3. menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap
paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.
~ err..byk blog yg beri inspirasi dr blog cik zan ni..xtrcatit lah...

4. informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan
komen di blog mereka.
~ mcm kna bt ucapan dpt anugerah lak..weee :p

5. berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.
~ adik syarinie..tq2..mmuahhh3...
jgn layan sgt rindu tu..nanti sakit rindu ssh..`ubatnyee` jauh.. ;)

7 comments:

b'dol plangi said...

jannnnn!!

haku x pahaaammmm!!

award ni sama ke mcm tropi EPL yg MU menang tiga tawon betuwot-tuwot tu..

tawon ni pon MU menang g..

tim cap ayam geget ibu jari kaki..

...

ermm..

apa kata kowang bagi haku dulu..

grenti pastu baru haku paham..

sbb skang haku x paham..

hikhikk!

nabilah_2908 said...

hieee...dapat award...thanks kakak.. ;)

DaZzlingLilLy said...

tentiu zan

All about my Life... said...

bdol - blah la bdol!!!..kalo dh Mau Ulang tu..Mau Ulang gak...lom tau lg tau MU tu...jgn riak..Tuhan marah..aku ni tak nak kwn2 haku dosa ngn Tuhan...sb haku ni kan baik...wpun kta ni xde persamaan..hehehe...
HIDUP LIVERPOOL!!!...
nabilah - kasihmu diterima..wee :p
lily - welcome.. :D

triple x malaya said...

award untuk aku x de ke..cam tak aci je..

caya la..anda pun fun liverpool gak ye...

Fahim 'n Alin said...

ciss bdol berani ko meperlekehkan team2 len.. adakah ngko tidak tahu tahun ini MU.. akan tkeluar dr liga primier..hak3..

cik jan.. tq2.. hehe
teruskan ushe memboikot MU mau ulang..yiiiha!!

All about my Life... said...

Triple X Malaya - sowey..sbnrnya suma blog dlm list cik zan nak bg award..khas utk triple X Malaya..cik zan bg award ni..mmuah...jgn majuk ye..hidup liverpool.. :D

p.cik - btl3...sama2..mmg suka boikot org mcm bdol..hikhikhik..