sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, September 8, 2009

Busy for my futher study..InsyaAllah...

MySpace
Jika diizinkan Allah s.w.t
saya bakal menyambung study saya..
so,
skrg ni,
saya kena study balik subjek2
seperti Math..last ari tu..
dh belajar Math kejuruteraan 6..
so,
akan berterusan
saya kena tatap subjek nie..
subjek len mcm termodinamik
dan sewaktu dgnnya..
pasti nama subjek ada tukar sikit..
subjek mcm ni banyak men formula..
so,
yg tu saya kena tgk balik..
dh umur mcm nie..
baru rajin nak belajar balik..hehe..
apa leh bt..
dlu dpt tawaran UTM..tolak..
sronok pegang duit..dh keje..
lgpun time tu adik bwh saya pun dpt USM..
dia dpt Mass Comm. course..
so,
berkorban lh utk adik trsyg..
alhamdulillah...
skrg dh jd Pegawai Tadbir Diplomatik
di Kementerian Dalam Negeri
kt Putrajaya..
lega mak ayah saya..
saya pun lega..
saya leh lh myambung niat saya..
kwn2 n adik2 ku..
doakan saya berjaya ye..
nak pikir ms depan jew nie..
psl yg len@sewaktu dgnnya..
serah kat Allah s.w.t jew..
Dia mesti nak beri yg terbaik kn kt hamba2Nya... ;)



p/s - nak lari dari kesakitan nie...nak cari kekuatan...MySpace

4 comments:

Fahim 'n Alin said...

chaiyok2 kak jann

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

Makasih p.cik..doakan cik zan berjaya ye...

mizz aisah said...

chaiyok2 cik zan.. bgs la ada niat nak improve diri sendiri.. do your bessshhhh k..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

saifa- makasih dik..insyaAllah niat ni x tersasar..