sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, November 7, 2009

sudah selesai part 1 kesibukan...

hari jumaat sudah selesai pindah ke kampus tetap...
pindah dlm keadaan hujan..
mcm tahu2 ja hujan..
saya pakai jersi adidas..
seluar ala2 jeans ngn kasut sport nike..
pakai shawl..

giliran lab saya start kol 11..
tp leh nek atas lori beberapa brg jew..
so,kena tgu kol 2.30 lak..sb hari jumaat kan..
3 lori dtg serentak utk masukkan suma perabot2..
dlm kol 5pm lebih selesai masukkan brg2 dlm lori..

saya n beberapa pengajar len ikut..
saya pergi dulu,pengajar len ikut belakang lori..
msg2 amik tugas utk handle setiap lori..
tp kna ikut turn gak sb pekerja2 nak angkat brg tu xramai..

hbs msk brg dlm kol 7pm lebey..
mmg penat giler..
selama 2 minggu nie dok prepare pasal nie jew..

saya ada amik gmbar kampus tetap..
tp nanti2 lh saya upload..
sb letih sgt tlg my mum utk kenduri ari nie..
bersempena b`day adik bongsu saya..
06-11-2009..yg ke 17thn...
ngan bt bacaan Yassin utk dia nak amik peperiksaan SPM...

menu hari nie..

pagi :
  • nasi lemak..
  • roti canai...
  • kuih-muih..

tengah hari :

- nasi ngan lauk :

  • ikan keli bakar (kitorang bela ikan keli...bykkkk)....
  • asam pedas ikan temenung aka ikan kembung..
  • ulam-ulaman...
  • sambal belacan..
  • sayur air...

petang :

  • mee kari special..
  • serawa labu..
  • puding roti..

malam : (sambil tgk perlawanan antara n.9 ngn kelate)..eden sokong nogori..horeyy..3-1 woo...

  • Nasi goreng special..(abg saya yg bt)..
  • Buah mera dicicah ngan rojak (bt sendiri)..
  • Kopi O panas..

biasalah..kalo family saya bt kenduri..dari pg smpai mlm..nie kenduri kecik2 jew..kalo besar2..mahu seminggu asyik jamu org makan jew..
maklumlah..keluarga tukang masak..hehe..
saya pun cadang nak teruskan bisnes family (katering) nie..bab2 masak no problem..cuma masa tu xde nak kembangkan bisnes my parents nie..InsyaAllah..ada kelapangan..saya cuba..

6 comments:

triple x malaya said...

erm kenduri..apsal x jemput gua sekali...

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

ops..cik zan kat kedah..leh dtg ke?
xpe..cik zan sekeluarga mmg suka jamu org makan..kalo nak rasa masakan cik zan..dtg lh jitra ye..hehe..

DaZzlingLilLy said...

lega dah kan semua dah pindah...settle satu hal

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

lily - tu la pasal..pas2 nak kesah psl brg baru smpai ngn nak mnyusun la pulak...huhu

aly said...

moga2 adik dpt jawab ngan cemerlang dlm exam, x lupa jgk ank menakan prempuan sy pun ambik jgk exam spm 2009... eh da knduri pun x ajak dik ke?...:(

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

aly - hrp2 mcm tu la..byk2 kn doa ye..kenduri kecik2 ajer..