sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, March 29, 2010

errmmm....(berfikir)...

" kalau kita betul2 sayangkan seseorang itu...lepaskan lah dia pergi..janganlah kau halang..andai sudah tersurat dia milik kau..suatu masa nanti pasti dia balik kepada kau walau sehebat mana pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda tu..jangan terlalu genggam terlampau kuat..bimbang ia akan pecah dalam genggaman kau sendiri.."





p/s - saya fikir...kalo dia dh pergi..biarlah..sb kalo dia blk kt kita pun..lom tentu dia akan setia..sb dia dh penah
bt `taik` kat kita kan..
- bak pepatah..dia dah ludah,takkan lh dia nak jilat balik..len lah ludah dia tu ada perasa
vanila ke..strawberi ke (ada niat xbaik)..ntah lerr...

*credit quote from cik epal..



6 comments:

pakDin said...

tapi kalau bab perasaan dan hati ni rasanya x boleh samakan dgn pepatah tu..
sebab hati kita ni boleh berubah bila2 masa..
kalau nak samakan ngan pepatah tu mungkin boleh tgok dekat hukum karma..
kita dibalas dengan apa yg pernah kita lakukan..
yelah, sebab kita pernah bt 'taik' kat org lain sebelum ni..

~sekadar berkongsi pendapat Cik Hasida..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

pakdin - ermm..tu mmg la..tp tu la..kita nie xleh nak tahu isi hati orang..kalo tahu isi hati pasangan masing2..xde la ramai yg kecewa kena tipu..ntah la..manusia skrg nie dah kurang yang benar2 baik..

hope yg pernah bt `taik` kat orang tu akan diberi petunjuk dari Allah s.w.t..supaya dia diberi kesedaran walaupun betapa rasa bangganya terlepasnya dia dari bt `taik` kat orang..tp dia lom terlepas dari hukuman dari Allah s.w.t...hrrmm

Fahim 'n Alin said...

shaye shokong!! hehe

car calon cpt2!!! =p

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

p.cik - calon apa tu p.cik? :)

NenekPenne said...

bila dah kena tipu sekali memang agak susah nak percaya lagi...

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

nenet - benar yang amat benar net..tp effect nya org len nak masuk jarum pun kena tempias gak yg dia xleh dipercayai..sebabnya oleh manusia2 yg sebelumnya yg menipu..errrmmm