sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, April 6, 2010

untuk yg berada di Bukit Rimau..

aku bukanlah sempurna seperti bidadari..
yang punya kelembutan..
yang punya keindahan..
yang punya semua yang baik2..
aku cuma ada sekeping hati..
yang punya parut yang berbekas..
kerna kisah silam aku..
punya rasa pedih dan menjadi beban..
yang sukar untuk aku tepis..
kerna ia menurutiku seumur hidupku..
bukan tidak redha..
tapi pengalaman lalu membuatkan aku jadi takut..
tetapi..
tiada yang memahami..
hanya tahu mengkritik..
hanya tahu menyindir..
sudah kuberi peluang..
sudah kuberi harapan..
tapi kau sia-siakan..
hanya demi mempertahankan ego kau..
oleh yang demikian..
cukuplah kamu sebagai teman..
yang bisa ketawa..
yang bisa menangis bersama..
kerna kau mampu mendapat..
seorang bidadari yang sempurna..
kerana kau tiada bermain2 dlm soal cinta..
tetapi..
kau menganggap..
teman itu perlu jika dia membawa keuntungan sahaja..
tidak dapat menerima..
jika aku berbahagia dengan insan lain..
jadi kau mengundur diri..
pergi dari hidup aku..
aku terima keputusan kau..
keputusan seorang yang tidak dapat..
mengubah sikap ego dalam diri kau..
aku juga sudah cuba bersabar..
untuk menahan sikap ego kau..
kerna bagi aku..
bertemanlah ngan siapa sahaja..
kerna teman biarlah seribu..
berkasih biarlah SATU..
p/s - peluang telah diberi utk raih kembali hati aku..tp kau tetap begitu...

No comments: