sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, May 29, 2010

vivaah...

Baru lepas layan hindustan..cite Vivaah..cite nie aku dah tengok 6kali..6kali itu juga aku nangis..huuuu...

Mengisahkan hero & heroin nie ditunangkan melalui rekemen ahli keluarga..bila bertemu kali pertama..trs jatuh cinta antara satu sama lain..5bln selepas itu,mereka akan diijabkabulkan..

Tp..masa persiapan perkahwinan dilakukan di rumah heroin..satu kebakaran telah berlaku..
selepas menyelamatkan adiknya..heroin tak sempat nak elak..dia dihempap deretan kayu yg penuh terbakar menyebabkan 40% badan dia terbakar..(part nie n smpai hbs bt aku nangis..huu..)
mereka trpaksa beritahu pihak hero..wpun mereka tahu..pasti pihak hero xkan menerima anaknya yg sudah diambang maut..

tp kuasa cinta mengatasi segala-galanya..hero tetap dtg..katanya lebih kurang lh..cinta bukan pada kata2@fizikal kita..tp cinta pada hakikat & tanggungjawab..
lalu dia meletakkan siddur pada rambut heroin sbg tanda dia sedia menjadi suami heroin..hero juga yg menandatangi surat membenarkan pembedahan yg berisiko pada heroin..

akhirnya pembedahan berjaya walaupun lukanya belum sembuh..kerana perlu pembedahan selanjutnya..

aku cite nie mungkin xsedih..kalo tgk bawu feel...hee..
yg buat aku melekat tgk cite nie sb pelakon heronya..mmg aku minat giler..

^

^^

^^^

^^^^

^^^^^

^^^^^^^

^^^^^^^^^


Shahid Kapoor...dia sangat comey kan??.... :*


heroinnya pula...Amrita Rao..dlm cite nie dia sgt lah bersopan gilerr..ayu pulak tu...kira stok perempuan India Terakhir lah..





p/s - begitu sucinya cinta shahid pada amrita..(trs nak berangan jap..haha)


No comments: