sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, July 20, 2010

pic sepanjang hari minggu @ kg bonggor kudong...

Jumaat :sampai ja..khemah nie dh tersedia..nasi lemak pun siap utk dimakan..
waktu rehat ari jumaat..amik Fatin kt poli arau..smentara tgu Det..anak jiran aku..sb dia pun nak tumpang blk..soh fatin amik pic kt istana arau..dh dok lama mn..nie baru nak amik..haha

Sabtu : nie ms otw ke kg..ntah group mn berbasikal..dh lama xkayuh basikal ceghini..
aktiviti pagi..program motivasi ngn student ngajar anak penduduk kg..

aktiviti ptgnya..gotong-royong masak utk malam harinya..tp mlm aku xdtg..segan lak sb staf yg terlibat utk kg nie..pihak atasan letak aku srg ja pompuan..huu
disebabkn ada muka aku..tepekkan jg..credit to nasir..sb guna hp dia..
kat sini..aku ngn laki baju merah ja staf..yg len student..nie dok masak gulai daging..

azmi,abid & abdil..student from yaman pun semangat tlg siang daging..slh srg ayah angkat ajar diorang camne nak siang..aku pun siang daging jg..hilang rasa rasa penat pun bila ramai2 buat..

alang2 student2 nie dok syok kukur nyior..nasir ngn kerol bg idea utk bt pertandingan kukur nyior..sb ada lebihan hamper..apa lagi..msg2 pulun kukur..hee


Ahad :


Majlis penyerahan kembali student pada kami..yg bercakap adalah Haji Lah..ketua kampung bonggor kudong..


tiba masanya utk berpisah..bersalaman diselangi selawat..

nie salah srg student Yaman..abid..dia paling ceria..dia leh jg ckp bahasa melayu..

nie kat poli arau..hantar dia balik ke poli kembali..gambar aku harus diselitkan..



p/s - hope diberi kepercayaan seperti aktiviti ini lagi...



No comments: