sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, August 5, 2010

berKOIR lak...

Dah hampir sebulan dok berlatih nyanyi ja utk Konvo UniMAP..so,selagi aku keje kat sini..aku adalah salah srg ahli koir UniMAP..

Tp,minggu nie direct berlatih nyanyi ja..sb minggu Konvo..suma kelas dibatalkan..sampai aku tak sempat nak jengok opis n lab aku..start hari selasa..kol 11..Dato` NC siap jumpa kitorang n sebut nama sorang2..nak tgk sapa yg xdtg..huu...

ptgnya pakat baru ramai turun training koir kat Jab.Kebudayaan..

pagi nie raptai utk kali kedua..smlm xde sapa sgt..rini siap geng band dari TUDM dtg..kami nyanyi sebelah diorang..memandangkn hp aku trtinggal dlm kete..xdpt lh nak snap pic2 brader2 TUDM tu..
selama berlatih tu..aku n 9 org yg len ditugaskan sebagai suara soprano..alah..kena bt suara mcm Ning Baizura tu..
group pompuan len kena nyanyi suara biasa (auto)..geng lelaki juga dibahagi kepada 2 group..tandem n bass..
group aku n tandem voice ada tambahan mcm2 kena bt..memula tu terikut ngan auto n bass..tp dh lama training..baru ok..cuma volume kami nie diminta slow kn..sb voice auto n bass tenggelam hee..

Esok kol 8.30am dh kena ada kat Dewan Warisan..training utk mlm esok..ptgnya latihan lagi..malamnya kena berKOIR lagu Warisan nyanyian Allahyarham Sudirman..tp versi kitorang..esok malam kena pakai kemeja putih,seluar itam,kasut itam..
Lusa..Konvo..sessi pagi & petang kena berKOIR...
Ini antara pic2 sepanjang aku gie latihan Koir...

kat studio Kebudayaan..tu sebahagian lelaki2 ini yg join koir...

nie juga sebahagian group auto..

nie sebahagian group aku..Soprano..

pic aku haruslah ada...nie pic latihan rini...


p/s - hari isnin giliran aku lak konvo...dh lama tak pakai jubah Konvokesyen nie..rasa teruja lak..hee..

No comments: