sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, September 23, 2010

Raya Ketiga...

Reunion sek.men.tunku anum...nie masa aku form 1 ~ 3..ramai yg aku tak kenal..tp mereka kenal ngan aku..maklumlah..org comey mcm aku nie glamer..wakaka...

Pagi2 lagi aku dah mangun sb reunion start kol 9am kat De` Camp Tepus..dekat ngan umah aku..wpun ngantuk sb smlm blk pun dkt2 kol 4am..tp disebabkan member..aku mangun jg..mata agak bengkak jg la sb xcukup tidur..
sampai sana..ada la dalam 5org baru sampai..dlm tgh hari tu barulah ramai yg dtg..ada la dlm 30org datang..yg pastinya ramai yg aku kenal..n ramai jg yg xkenal..huuu..
Aktiviti makan..cabutan bertuah..karokk..mancing..tp aku kena blk sb nak gi umah sukma lak..sb dh janji ngan geng2 konvoi..kol 1pm kena berkumpul kat tol pendang..

sekitar majlis reunion sek.men.tunku anum..



open house umah sukma (yg pakai baju kaler merah) di pendang..



No comments: