sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011...


Azam tahun 2010 ada yg tak tertunai lagi..maka akan di carry forward ke 2011...tp nape tah..xsemangat lak nak menempuh 2011 nie..mungkin jg sb bertambah umur..huhuhu...
kalo bertambah umur tp hidup sempurna mcm org len,maybe xrasa xsemangat mcm nie lah
kot..yelah..org len kalo umur mcm aku nie dah ada suami..anak2..bagi aku tu kira sempurna la ngan umur ceghini kan..bukan sb aku nie gatal nak berlaki..tp kalo diikutkn umur aku nie..pttnya dah berlaki kan..mood sedih lak sembang psl nie..
ok..STOP psl nie..huh!!!
Hope 2011 aku ditemukan ngan suasana kekal yg sangat membahagiakan..moga aku dimurahkan rezeki..moga dikurniakan kejayaan demi kejayaan..
dikurniakan kesihatan yg terbaik..
Aminnn Ya Rabbal Alamin...
p/s - maceh kat en.google








No comments: