sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, February 9, 2011

Jadi cekal...

Hidup nie kalo hari2 hepi jer mcm xbest la pulak kan..mesti ada pasang surutnya kan...kejap2 hepi..kejap2 sedih..kejap2 marah..kejap2 terencat...haha..
aku percaya setiap kejadian pasti ada hikmahnya..yg penting bak kata mak aku yg aku nak share yg aku akan sentiasa ingat...
" biar org buat/sakiti kita..jgn kita buat/sakiti org..Tuhan tu sentiasa dgn kita..minta la kat DIA.."

paling penting SABAR..sabar adalah sifat yg paling tertinggi taw..siapa2 yg btl2 blh sabar..kebaikan akan datang kat kita satu persatu...ni kata srg ulama la...
Makanya tahun nie aku dah azam utk hepikan diri aku..camne tu??...
  • buat jer apa yg aku nak..selagi tak menyakitkn hati org..sblm nie aku selalu pikirkn org len pikir dulu..
  • sound direct kena ngan tempatnya..xde la aku dok simpan dlm ati jer kan..nti hati aku yg xhepi kan..kalo nak terasa..terasa la..lgpun just trs trg jer...aku bukan ngutuk/sakitkn hati sapa2..dh thn baru dah..xkan nak dok mcm tu lg kot kan...kena la buat continual improvement kan..(:
  • Sabar dgn setiap apa yg berlaku..wpun aku selalu sabar..tp kdg2 tu x..kali nie nak up lagi sabar nie..mudah-mudahan aku peroleh kebaikan sokmo..(:
  • Brenti dari perkara2 yg lagho`..yg nie perlu dikuatkan semangat..sb selalu jg miss..hee
  • Cari duit mahu kaya la...heee...leh bahagia ke tu..xpe..usaha tangga kejayaan..tp aku xnak pakai tangga..nti lambat sampai..tp biar lambat asal selamat kan...xpe2..pelan2 kayuh beskal..kami 1 fmily dok syok berbeskal skrg nie..maklumlah..le tour de langkawi ritu..pakat2 beli beskal..heee..melalut lak aku...
Apa azam korang?..wpun dh masuk bulan 2 dh..xpe..masih dipanggil awal tahun..muleh lg..heee


p/s - majulah sukan utk kempiskan perut n drumstick anda...bukan majukan perut ke depan ye...wakakaka....



No comments: