sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, June 26, 2011

Alhamdulillah..kak lang kahwin....

kenduri my frenz sekolah teknik...kami dh biasa panggil k.lang...kebetulan jodoh dia dengan senior kami gak..abg apan..kos aku..kenal ler...tp diorang xbercinta..kawan kejap jer..terus decide kahwin...I Like..

cadang konvoi..tp dh kwn aku srg nie keja blk kol 1..so,alang2..solat dulu lh baru pi amik dia,so,sampai umh member yg nak berkumpul nie dh kol 2 lebey..yg otw nak dtg pun kami soh terus masuk highway..ikutkan konvoi 3 kereta...sampai sana,ramai lg memember sekolah yg aku lama xjumpa..last jumpa masa sekolah...ada yg smpai xcam sb dh berubah fizikal..:)

gamat jg la bila dh jumpa...tp mmg seronok dpt jumpa blk kwn2 wpun mcm2 gossip dengar..:)

Layan jer pic2 nie....


aku,k.lang,ratna n abg apan...


kami ambik berkat dok sebelah pengantin msg2..hehe
(aku,abg apan,k.lang,nisah,syam-duduk)


aku,k.lang,ratna,abg apan..


candid...pakat tgk gambar...nampak cun woo kami...hehe

gaya tersendiri...


ye..kami suka bergambar...heee


ramai peminat lak..smpai toleh sini sana..xtau mn 1 yg snap pic kami...feeling2 artis korea jap...haha


pttnya ramai lg..tp dh blk awal..
dari kanan..khuzaimah,nisah,ratna,pengantin,zahir,fishah,adik nisah,aku,amirah,sham,mek sham....
zahir ngn fishah dr sekolah bercinta..dok 1 kelas..cinta sejati..jodoh kuat..
amirah ngn sham lepas sekolah bercinta..len kelas..alhamdulillah..


pasangan romantis...abg apan n k.lang..
dulunya senior & junior..takde bertegur sapa..

tanpa bercinta..bertemu kembali sebagai kawan..membawa ke jinjang pelamin..alhamdulillah..


~ SELAMAT PENGANTIN BARU..MOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT ~




No comments: