sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, June 20, 2011

Blogger yang pemes lagi sangat cantik!!....

Dah lama dok baca entry si manis nie...nie baru nak cite..Followers beliau dh mencecah 17438...manyak kan??....aku suka baca setiap entry yg dia bt...wpun dia sgt cantik..tp aku yakin..dia bukan jenis riak..bukan jenis bangga diri..bukan jenis sombong..bukan jenis blogger yang ngata tanpa usul periksa.. itu sebablah pengikutnya ramai...I LIKE....
Bukan bermakna aku dah hilang selera pada lelaki ye...nehi3...aku normal lagi k..cuma jodoh aku jer lom jumpa ngan aku...tu sebab takde sapa yg masuk meminang aku..





comel kan??
Kalau dah cantik..pakai baju apa pun..pakai shawl mcmn cara pun tetap cantik kan?..suka tgk dier....
Tahniah atas pertunangan beliau..InsyaAllah...mudah-mudahan dia & pasangan yg bakal berkahwin tak lama lagi moga dipanjangkan jodoh & bahagia hingga akhir hayat....


byk pic beliau yg cantik2..antaranya..


:)



p/s - xsalah kalo bergaya mcm nie contohnya wpun usia berapa pun kan?.. ;)



3 comments:

LB~ said...

suka :)

mar said...

kak irine mmg cun! sy pun suka dea jugak!!!

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

LB - Thanks sudi singgah blog nie...yerpp...suka kan?....

Mar - Thanks sudi singgah blog nie...Yup..dia mmg cun..superbzz..ditambah ngan peramah n rendah dirinya tu yg buat dia lagi bertambah cun kan...