sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, June 15, 2012

Ada sesiapa berminat untuk beli Jaket Running Man?


Running Man..So,pada yang minat Running Man..cepat2 tinggalkan komen ye..

Jaket Running Man nie sebijik mcm episod supernatural..yg diorang suma dpt power..like Haroro ~ Time controller..Kookie ~ Sixth Sense..Gary ~ Duplicate..Kwangsoo ~ Death Note..Jihyo ~ Mind Controller..
Suk Jin & Jae Suk jer takde sb xdpt byk sambutan..

Nie contoh Jaket Running Man yang saya beli..saya beli Haroro & Kookie..utk 2nd batch saya nak beli Gary..baru cukup korum Hyung & 2 kids kan?..pd yg layan Running Man..fahamlah..:)

cer teka budak nie umur berapa?..:) nie jaket Haroro..

Jaket HaHa ~ Time Controller...mcm yg saya pakai tu..




nie sample utk jaket Gary ~ Duplicator..depan & belakang..


pd yg layan Running Man,sure tahu Monday Couple antara Gary & JiHyo...atas nie lengan untuk Jaket JiHyo..:)


nie sample Jaket JiHyo...Miss Mong / Miss Blank...:)


nie lak Jaket Kwangsoo...Kaler cantik kan...tp sy nie tak minat Kwangsoo..tu yg tak beli..:)



nie lak Jaket Kim Jong Kook...saya beli yg nie..sebab saya minat dier..:)

nie lak detail tentang ukuran Jaket...

Dah tak banyak tinggal...Lupa nak update kat blog..kalo tak masa 1st batch tu..saya dah war2 kan dah..so, sapa cepat dia dapat...
Untuk pertanyaan harga...sila emailkan kepada saya di :

zass_2010@yahoo.com


No comments: