sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, November 1, 2012

Zan`s kitchen

Sebelum nie saya hanya suka2 buat makan untuk kawan-kawan...Alhamdulillah...kawan-kawan memberi komen yang positif dengan masakan saya...Dapat order dari ramai pihak...
Oleh itu..saya akan promote kan masakan saya..Antara masakan/juadah yang saya jual adalah :

  1. Moist Chocolate Cake 
  2. Chocolate Chip Cookies
  3. Apam Polka Dot / Angry Bird / Lady Bird / Fruit Art 
  4. Popia Mini Gulung
Untuk Moist Chocolate Cake tu terpulang samada nak beli sebiji kek atau diletakkan dalam bekas cute miut pun boleh (sesuai sangat untuk dibuat sebagai door gift ) siap ngan hiasan lagi...Untuk pertanyaan..bolehlah email kepada zans_kitchen@yahoo.com.. 





Hope sudi order...TQ :)




No comments: