sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, June 30, 2009

If We Still Together..Today is date we Declare for .... .....

Jenuh aku mendengar...
Manisnya kata cinta...
Lebih baik sendiri...
Bukannya sekali...
Seringkali mencuba...
Namunku gagal lagi...
Mungkin nasib ini...
Suratan tanganku...
harus tabah menjalani...
Jauh sudah langkahku...
Menyusuri hidupku...
Yang penuh tanda tanya...
Kadang hati bimbang...
Menentukan sikapku...
Tiada tempat mengadu...
Hanya iman didada...
Yang membuatku mampu...
Lalu tabah menjalani...
Malam-malam aku sendiri...
Tanpa cintamu lagi...
Hanya satu keyakinanku...
Bintangkan bersinar...
Menerpa hidupku...
Bahagiakan datang...

* Tabahkan lah & kuatkan lah hatiku Ya Allah s.w.t......

4 comments:

chevy's said...

Ayat Al Baqarah 216 menyebut

"...Boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. "

Sudah masa kita ubati diri dengan bantuan Tuhan. Doa ayat 286, surah al Baqarah:

All about my Life... said...

chevy`s - benar setiap apa yg anda katakan..tp lumrah setiap manusia akan melatah bila tiba2 terjadi perkara begini kepada kita..sebab kita tgh bahagia..tiba2 kita kehilangannya..ia mmg sesuatu yg amat2 tidak dpt diterima..

sreSHAziela said...

hi cik zan ida...

mungkin tu mmg bukan jodoh kite.. n Tuhan nak bg kite jumpa yg lebih baik.. mungkin?

tp nak go through saat camni lah yg paling susah.. dada sesak.. pale pusing.. ade sape2 leh tlg?

All about my Life... said...

SheShaziela - mmg benci sangat ada perasaan mcm sekarang ni..tambah lak kita tahu dia leh bahagia dengan tenang ngan perempuan tu tanpa rasa bersalah..kenapa dia perlu buat saya mcm ni?..sedangkan ms dia jatuh..sy tolong dia bgn bahagia kembali..bl dia bahagia..nampak perempuan lain yg punya suma kekayaan..buang sy mcm tu jew tanpa fikirkn pengorbanan sy..adil ke??? :( sekarang ni kasih syg yg ikhlas dah xde kan..suma dh tamak kerana harta & hawa nafsu..hmmmmm
dah putus asa utk percaya lelaki..hanya kerana dia...