sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, July 1, 2009

Welcome to All New Mechatronic Student...

Dari kiri, Nurul,Mas,K.Ida,K.Zila,lely,Farah,saya,Aton,Faridah & Saliza..
Yang available Nurul,Farah & saya..yang len dah ada yg mendaftar...hehe..
Student lelaki yg kat depan ni dari Yaman..
Macam biasa..Student perempuan ramai..Tp kebanyakan student perempuan amik kursus Biomedik..

Pagi ni sesi perkenalan semua staf dengan pelajar-pelajar baru untuk sessi 2009/2010.. Gambar tak clear sebab guna hp jew..kamera baru tak bawa..Ni student2 Jabatan Mekatronik yang diterajui oleh Dekan tersayang..Prof.Dr.Hamid Adom..Student Jabatan Mekatronik adalah paling ramai dari Jabatan-Jabatan lain..Mungkin disebabkan Jabatan kami mempunyai 4 program iaitu :



  • Program Mekanikal


  • Program Mekatronik


  • Program Biomedik


  • Program Diploma Mekatronik

Macam biasa Dekan akan memperkenalkan staf2 satu persatu kepada para pelajar..Lupa nak amik gambar Dekan yang pakai kemeja putih hari ni..Semester kali ni juga ada subjek baru yang perlu saya bantu pensyarah..sekaligus kena belajar kembali..walaupun subjek tu more pada mekatronik..Subjek yang sebelum ni pun dapat juga untuk semester ni..Just study balik..Nanti mudah untuk bantu student..sebab student sekarang dah cerdik pandai..mereka akan bertanya soalan yang tak dijangka..so, kena sedia payung sebelum hujan la..


Hope saya dapat membantu pensyarah & student untuk semester kali ni & akan datang jika saya masih di sini..sebab saya nak kejar cita-cita saya...Engineer...InsyaAllah..


* Kawan2..Doakan yang terbaik untuk saya ye... ;)

1 comment:

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

rantong - salam ziarah..terima kasih..