sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, August 16, 2009

Petikan dari filem Ayat-Ayat Cinta....




td cik zan tgk filem ayat2 cinta..
cik zan trtarik utk dikongsi ngn korang..
iaitu
pd dialog antara Maria pd Fahri ketika Maria sakit..

" sekarang baru saya faham..antara cinta & keinginan untuk memiliki seseorang itu adalah tidak sama "...

so,cik zan berfikir
ttg mereka2 yg hanya nak permainkan perasaan org..
sudah tentu mereka tidak punya cinta kan..
cuma keinginan utk memiliki..

tp..hanya utk menguji kemampuan diri..
betapa hebatnya mereka menyusun kata,
betapa hebatnya mereka menjadi pemain cinta,
betapa hebatnya mereka menjadi penyair cinta,
betapa hebatnya mereka mempunyai lebih dari seorg kekasih...

hebatkah itu???
bg cik zan itu bukan hebat..
tp itu KURANG AJAR..

tak fikir ke korang yg Allah s.w.t itu Maha Hebat..Maha Berkuasa..
yang mampu mengubah segala2nya..

korang fikir satu jew...
korang buat sekali..
Allah s.w.t akan balas 20 KALI...

so,sebelum melakukan sesuatu...
fikir2 kan lah...
baik kah korang buat sesuatu itu..
bt sesuatu yg baik bkn pd korang jew..
tp pd org lain jg...

P/S - Jangan menganiaya/mempermainkan org..

3 comments:

shida said...

mungkin Allah dah mengaturkan yang terbaik untuk hidup kita....

All about my Life... said...

Itu lah yg diharapkn..doa2 kan lh yg trbaik utk k.zan ye...

fazadilla said...

isk! cik zan..mcm frust je :( y? sabar2la k...