sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, September 6, 2009

cik zan giler shopping online lak...

cik zan mmg dh giler...
bkn giler skt jiwa wpun ada jew yg ggu hidup saya...
tp nie giler yg baik aka hbskn duit..
wpun hbskn duit..
tp ia bgs..
sb mak saya sikit pun xmarah k..
klau x,asal saya shopping jew..
tunjuk kt diew..ada jew dia xsuka..
yelah..beli brg2 yg xmguntungkn..
pas2 agak xmnutup aurat...
tp yg nie..mak suke..
siap soh sy belikn utk adik2 saya..
wpun guna duit saya..xkesah lh..
nama pun kakak kn..
tp bawa berkat kn..
sb mgalakkan adik2 saya pakai tudung/selendang..
mnaikkan smgt saya jg
utk trs lekatkn tudung@selendang
melekat kt kepala otak saya nie...
mmg cantek2 selendang yg ada kt sini...
murah lak tu...
so,utk permulaan..saya order 2 helai shawl..
mn lh tahu..kt gmbar cantek jew tgk..
dpt kt tgn xlawa..
tp pergh..
mmg cantik dr gambar..
n mmg selesa lh saya pakai..
layan jew lh model nie bergaya ye..
model nie terkenal kt msia..
kalo korang xkenal..
xpayah lh dok msia..
hahaha...
yg ni RM10 hinggit jew..

yg ni RM15 hinggit jew...

beli kaler ni sb slh satu baju raya saya kaler merah...





p/s - tahniah bt diew yg dh membantu dgn msk + putuskan satu talian silaturrahim antara kami...haiihhh....

2 comments:

aly said...

comel jgk akak ye berbanding gambar2 yg tak bertudung 2 (comel jgk cuma x sesuai untuk org bkn muhrim akak) keh2

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

:) thanks dik..i`ll try to be better than before..i hope i`ll will be really2 `solehah` woman..