sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, October 23, 2009

Happy birthday to ME.... :D

hari nie birthday saya... apa perasaan saya?..
ermm..biasa2 jew..
cuma xbest nye umur dh meningkat tua..yelah..suma pasti akan tua..
mujur wajahku cute..baby face..ahaks.. :P
(nie bkn puji diri ye..tp ramai yg berkata begitu pd saya ye..)..hee... :D
ttg jodoh...errmm..
bt ms skrg..xpikir psl couple aka kahwin..
sb dh fobia..thanks kt si dia yg bt sy jd mcm nie..
smpai org len nak ngorat pun sy xlayan..
xpe lh..suma nie saya serah kt Allah s.w.t jew..
kalo ada jodoh saya..
adalah..
mungkin time tuh sy dh xfobia..
mn lh tahu kn..
nama pun manusia..blh berubah bl2 ms jew..
samada berubah jd baik@sebaliknya...

insan pertama yg wish kt saya.. MY MUM...wee..:D
thanks mak..terharu mak ingt bday anak mak yg byk dh sshkn mak..huhu..
kata mak...
"semoga kehidupan kamu akan lebih baik dari sekarang"... :)

yg bongsu wish...
"hepi besday k.ngah..yeeaaa..esok mkn KFC!!"..apakah ini adikku??..huhu... :)

adik saya yg keje kt putrajaya wish..
"tiup lilinnya..tiup lilinnya..tiup lilinnya sekarang..pastu lupa dh lirik lagu bday indo..haha..hepy besday..=D usia cuma pada nombor..paling penting moga makin lama kita diberi peluang utk hidup,makin kita matang & menghargai hidup.."
makacih ye adik kuss cayunk.. ;)

teman ada wish...
"salam hari jadi zan...semoga Allah permudahkan segala urusan dunia akhirat awak..." fr s.alam with love .....
AMINNN...Thanks ye awk..ada gak org sudi sygkn saya nie..huhu..

student aka adik angkat saya wish gak...
"hepy buzday kak..hav a good bright future in ur life..May Allah always bless u..."
thanks ye dik.. ;)


mudah2an sempena birthday saya nie..diberi segala kemudahan urusan menjalani hidup nie...diberi kejayaan agar dpt membuktikn pd diri & org len yg pandang rendah pd saya selama nie..diberi kebahagiaan hidup dunia akhirat...InsyaALLAH..




p/s - kwn2..sudi2 lh doakan ye... :)

5 comments:

Anonymous said...

tahniah
hargai ler hidup ini yer

nabilah_2908 said...

happy birthday kakak...

moga panjang umur...murah rezeki..berjaya dalam hidup...dikurniakan kesihatan yg berpanjangan..n cepat bertemu jodoh...Amin....(^_^)

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

ah fatt - insyaAllah...tq..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

adik nabilah - maceh dik..AMINNN..

intanloveamir said...

HEPI BESDAY...SOWI LMBAT WISH...