sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, October 22, 2009

Fb..Myspace..Friendster aka social networking dh kena block..

adeh...
Facebook..myspace..friendster..tagged..hi5..twitter..virtualfriends & sewaktu dengan social networking dh kena block ptg semalam..
cuma Ym jew leh..huhu..sengal lh tgal Ym jew..
nape lak kitorang kena gak block..kt sini kan badan berkanun jew..bkn full gomen pun kan..
*mohon pihak yg bertanggungjawab menimbangkan kembali ye...(tegas nie ye..).. :P
mujur lh saya bawa berokband aka broadband nie..kalau x..habis pokok kt ladang saya mati..hehe..

ramai kekwn yg bengang sb perkara nie..hbs ladang diorang..dh xleh nak jadi petani yg berjaya..hehe..

so,lps nie leh lh saya mendahului kwn2 saya..hehe..skrg pun dh level 28..nak kejar first jiran saya tu..dh level 33...huh! hee..

jiran saya dh ade 24org..sapa2 yg nak jadi jiran saya..sila add saya di zan_nal@yahoo.com ye..
pasti diberi hadiah istimewa..hee...
td baca blog adik Fatehah yg kt list sebelah nie..dia tunjuk pic ladang diew..so,akak pun nak tunjuk gak lh betapa tekun & gigihnya saya mengerjakan ladang..ahaks.. :D

All views...time nie tomato dh leh harvest...

pintu utama...maghii lerr...
tuan umah pink nie namanya cik ros..belakang tu tuannye nama en.tam..mak pesan..nak dating depan umah jew..leh borak2 smbil bt barbeque..
haa..saya ade bt bisnes..smbil berladang..sapa2 nak nek kuda@gajah..byrn utk dewasa rm10..kanak2 rm5 jew..murah kn..jd,singgah lerr...

barisan jentera..ari mgu bt race..haha...


kt workshop nie leh gak nak modified keta ye...

dah maju..ade gudang wooo...

kambing ada..ayam ada..itik ada...arnab pun ada..biri2 ada..lembu ada..cukuplh utk raya thn depan kalo nak bt rendang...

lembu pink nie lonely..dpt free..dok dlm kandang..twos dpt kwn..kemain dier ramah ye...
xdok diam beliau2 nie..biri2 gak yg displin..gi sekolah agaknya.. :)




p/s - amat2 bz sbnrnya..so,tanam pokok pun..harvest mlm hari..xde lh ggu keje..wpun bz..ladang kena jaga gak.. :)

1 comment:

shida said...

jeles gila tgk ladang kak zan.. ladang kami dah terbongkang/.