sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, October 17, 2009

Malam Sambutan Aidilfitri & Anugerah Dekan ~ Mekatronik...

15/10/2009

ikutkan saya tak nak hadir sebab bt malam & xde geng..
tetiba ramai lak yg nak hadir..
so,dtg jew lh..sebelum nie jarang saya dtg aktiviti kalo bt mlm..
yelah..sb saya dok jauh..org pompuan lak tu..bahaya :D
actually mlm nie suma student2 yg bt..kitorang hanya meraikan jew..
so,aktiviti byk diorang yg bt..
dari segi persembahan..makan..hadiah..pengacara..suma diorang bt..
yg mengejutkan..ms sesi jamuan..
ada lak student dtg kt saya..
"cik..mlm nie cik bg anugerah utk King & Queen ye.."..
eh..terkejut saya..nape lak saya??..huhu..rasa xlayak bebenor..
sb kat situ byk lagi pangkat yg besor dari saya..
katanya mereka men pilih jew..
so,kena lah tunjuk diri nie sporting..
" erm..yelah..nanti saya naik"..
anugerah nie time last sekali..
segan gak sb ada lg pangkat besar2 kn..
yg kelakarnya tu..hadiah tu just bunga ngn sarung mcm selendang Miss World kt badan diorang..dh rasa mcm bekas Miss World sarung kat Miss World baru..hahaha..
time cabutan bertuah paling kelakar..
adalah nombor tu dicabut..
twos Dr.Marwan nie bgn..
dia jln xhingat..semangat nie..
kitorang nie suma tepuk tgn lh..
sb nombor dia bertuah..
rupanya...
eh..eh..ingat naik atas stage..
tp twos masuk TOILET..
Lorrr...suma bantai gelak..
dekan kitorang sakan gelak..
Dr Marwan kluar toilet..twos suma tepuk tgn..
dia bt muka kering jew..hehe..
time student bt persembahan..
sebelum tu dia nyanyi lagu MUH..
Layan indie lh kn..
so,lagu kedua pun muzik intro mcm lagu indie..
sekali student tu nyanyi...
"berlalu lah sudah ramadhan...sebulan berpuasa.."
Lorrr...suma bantai gelak..
terkejut satu hal..suara tu yg xtahan..
paham2 jew lh ye.. :D
tp diorang mmg best..
sporting jew..
dekan pun bgs..tgu sampai hbs..
sb kata org..dekan xtgu smpai hsb sebelum nie..
tabik lh kat dekan utk mlm nie..
Majlis tamat kol 11.30 mlm..smpai jitra kol 12am..
otw ke Majlis..sempat blk Jitra..siap2 n dtg balik Perlis tu..dh la tu..dtg paling awal..

kitorang makan kat dalam..student makan kt luar..


pandai student nie men alat muzik..mcm nak naik jew men gitar..hehe..

No comments: