sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, October 1, 2009

Shawl baru lagi.. :D

03/10/2009...

tarikh tu 01/10/2009 sb ingt nak post 01/10/2009,tp xleh nak upload pic..tu yg post ari nie..

saya beli shawl lg kt edast butik online..
saya gunakan duit raya yg teman sy bg tu..
nampak gak barangnya kn..
saya beli 2 helai shawl..1 anak shawl..
bkn tudung jew ada anak..shawl pun ada taw..hihi..
1 sepit utk shawl..kaler pink lg.. :D..
So,layan jew lh pic2 dari model yg terkenal nie..ahaks.. :P



saya beli kaler nie sb ada beli sepasang kain kaler biru+purple+pink..shawl nie lebar..so,xde masalah kalau tkt beli shawl singkat..

comeynyaaa..nampak dimple sebelah kanan tu..
anak sapa lh nie?.. :P


nampak tak pin shawl tu..tu lh gunanya kat shawl...

xnampak?..nie haa..saya zoom in..


ayu tak?.. :D
pose lg...

pose gumbira..tp dlm hati Tuhan jew tahu.. :)






p/s - feel so lonely today...ada sapa2 nak isi hati saya yang sunyi nie??..ahakss.. :P

4 comments:

b'dol plangi said...

xmo!

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

alaaaa...mau la bdol..mau la..mau la.. :P

Fatt Chin Choy said...

shawl dengan tudung apa beza? tak tau ni

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

Ah Fatt - Tudung yg biasa Ah Fat tgk org pompuan pakai..yg bentuknya empat segi..dilipat segitiga tu..
Shawl lak selendang panjang..kelebarannya ikut pd selendang itu..dulu selalu dipakai mak datin2..artis2 just letak atas kepala jew..
tp sekarang ramai yg pakai mcm cik zan pakai tu..
Yuna tu pakai shawl lh Ah Fatt..