sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, November 30, 2009

My new pet...

sama kaler ngan keta saya.. :)
beliau sgt baik.. :)

beliau berjantina jantan ye.. :)


pose anak angkat saya yg ngada2..hihi..



saya nie amat sukakan binatang...
leh dikatakan my family pun sygkn binatang..
my bro pun kat umah dia ada lebih dari 20 ekor kucing..
kebetulan dpt k.ipar yg sukakan kucing gak..
sebelum nie..saya dah pernah bela hamster..
tp kena bg kat org..sb ada org xsuka..
now,saya bela 2 ekor kucing..Hero & Kechik..
ikan dlm aquarium pun ada..
ikan dlm kolam pun ada..tp yg nie utk bisnes..
td gi ngn adik saya & anak angkat saya gi cari rabbit..
sebagai permulaan..beli baby rabbit..
beli sekor dulu sb kecik2 xnak ajar dia couple2 nie..
nti dia jd playboy..
hehe..
beli sangkar dier..
makanan dier..
kami namakan beliau dgn nama en.Bob..
sekian..




p/s - org yg sygkn binatang nie..orgnya penyayang..xsuka bt kekejaman..

6 comments:

Fahim 'n Alin said...

npe name dia bob.. bagi la name dia badrul ke.. aizat ke..hek3

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

p.cik - tu arr..ingt nak boh leman..osman..deris ke..tp tu lah..adik cik zan nak sgt nama bob tu..hehe

Mr AzRai MaRCeeL said...

tukar tukar..bagi nama dia bobo..bleh?

tak pun borhan?
hihihi..
kita berkonsi hobi yang samer..

wonder pet..

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

azrai - hehe...kebetulan mmg mula2 cadang nama bobo..adik lak nak juga boh en.bob..hehe..

wonder pet..wonder pet..kami tak kuat..kami tak besar..apa yang penting..kerjasama..haha

Sharinginfoz said...

memang cantik

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

sharing - tq ye..