sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, December 10, 2009

Shopping lagi...

Sekarang nie cuti sekolah..
so,banyak kenduri kahwin dibuat..
Hari sabtu nie kenduri kahwin kat umh sebelah..
anak sulung (perempuan)..nak kahwin ngan org Terengganu..
so,mcm kenduri kitorang gak la sb umh sebelah nie 1st time kenduri kahwin..
jadi,mereka tak berapa arif lagi..
my mum n my dad mcm biasa..
uruskan bab masakan di hari kenduri..
lgpun umah kitorang akan digunakan utk keluarga sebelah pihak di sana & sini utk berehat/solat/mandi..
so..saya belanja utk beli sarung kosyen yg baru..
tak lupa utk beli kasut utk saya pakai nanti..
memandangkan tema kenduri nie kaler biru..
so,kasut biru menjadi pilihan..

kasut crocs jd pilihan..kaler merah tu saya belikan utk adik bongsu saya..
patern len yg adik saya nak xde..
nti ada..belikan lh kat dia..

No comments: