sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, January 6, 2010

My First Project for my Business...

For New Year...
dgn azam baru..
untuk menjadi seorang ahli perniagaan yg berjaya..
actually dah lama buat..
nie sebab dah nampak hasil..
that why saya publish kan..
Alhamdulillah..
produk utk projek pertama saya sekarang..
sudah ada di Kedah..Perlis..Selangor..
Syarikat saya diberi nama..
cha.nab..
nama ini diambil bersempena gabungan nama ayah & ibu saya..
cha for isa..
nab for zainab..
disamping utk ambil berkat sebab guna nama ibu & ayah kita kan..
leh dikatakan modal suma dari saya sendiri..
cuma resepi saya gunakan dari mak saya..
dari costing..modal..market..suma saya buat..
Untuk Projek Pertama nie..
saya mulakan dgn menjual Pekasam..
resepi mak saya..dibuat menggunakan ikan puyu..
sekaligus saya sudah tahu mcmn nak buat pekasam nie..
InsyaAllah keuntungan dapat berlipat kali ganda..
......AMIN.....ikan puyu digunakan...dibasuh dgn sebersih2nya diselangi selawat ke atas Nabi...
tiada bau yg tidak menyenangkan...ditutup dgn kemas tanpa ada kebocoran..
dengan harga RM5 satu..sedia menerima tempahan..




p/s - tahun nie byk mende nak buat...yg pastinya bisnes is no.1...hope suma berjalan ngn baik..

No comments: