sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Wednesday, March 3, 2010

Aku Garang pada Lelaki???

Selama aku hidup nie..
Ada 3 lelaki yg telah mgatakan aku nie garang..
1st kwn sekerja..2nd kawan lama n lg srg teman aku..
ye ke garang??

maybe kot..
pada lelaki yg rapat ngn aku memang secara automatiknya aku garang..
maybe disebabkan kisah2 silam aku kot..

tp..wpun aku garang..
tp kelakuan aku masih wanita mithali (hehe)..
wpun xde lh feminim mana pun..
tp kira ok la kan..

lgpun siyes aku nie bukanlah reti nak ckp lembut2..
manja2 n menggoda kat org..
tambah2 pada lelaki..
iskk..kalo aku jd gitu..
sah!..aku buang tebiat..
pakat2 la baca Yassin ye..

tp tu la..
kalo jenis ckp lemah lembut+manja2+goda2..
ditambah ngan sopan santun..
mmg bertuah la dia kan..
sb ramai lelaki suka..

nak try gak kot..
kot2 bila bt gitu..
twos Bradley James peluk Islam..
sb nak masuk minang haku..
hakhakhak....
kan skrg trend kahwin ngn omputih..opss!!..

inilah Bradley James ye..



apa2 pun...be yourself..tp kalo rasa kurang..tambah2 kan la..

pinjam ayat melodi..
"Kurangkan kontroversi..tingkatkan prestasi.."



p/s - garang@sensitif haku nie?...


10 comments:

nabilah_2908 said...

itu...prince arthur dlm cite merlin tu kan kak..? hehe..

well...ok gak if kita garang dgn lelaki..so tak lah mudah kita dipermainkan.. :)

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

nabilah - yup..hemsem kan??hehe..

tp mcmn lak kalo kita garang,tp masih ada org leh permainkan kita?
atau salah ke kita garang?

Chevy's said...

tak pe garang pun... asal hati baik mulia......

Ira Azeera said...

oh hoo.. arthur... seb baik bukan uther.. hahahaha..

i like.. i pun grg dulu.. tp berubah jadi gedix since the last 4 years.. hihihi..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

chevy - saya mmg hati baik mulia pown..hahaha..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

ira - xmo3..uther tu leh jadi atok pada anak kitorang jer..hakhakhak..

uiks..gediks??..camne org trima prubahan tu?..ok ke?..

NenekPenne said...

samalah kita
kalau nak tengok i mengoda orang tu...mintak mahap laa ...nan adoooo
muka i muka berlagak.. senyum bila perlu jer...tapi hati baik yer...

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

nenet - yup...biar kita nie serius orgnya..garang orgnya..janji hati kita baik..

tp ada gak 1/2 org..gayanya lemah gemalai..manjanya perghh..getikss lak tgk dia..tp hati busuk mcm bangkai..tp ada gak laki suka..camne tu??..

NenekPenne said...

@cik zan
tu maknanya laki tu mcm siyal....
tak jauh contohnya...perampas laki ai mcm tu lah orangnya...lemah lembut, manja... tapi syang, hati busuk giler...

kita ni kalau nak jadi perampas, kena buat style gitulah...

eee koserrrrrrr.....

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

yup..betul sgt nenet..mmg siyal!!

tp tu la sesama pompuan pown nak aniaya bagai..
kaum adam diangkat2..dijulang2 wpun terang2 laki tu siyal..

isk..cik zan pun xkoserrr arr nak buat kelaku perampas cehigitu..mintaklah dijauhkan..AMINNN...