sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, May 8, 2010

Ada Persamaan kan?


Sebelum nie saya selalu jg tgk AF..tp skrg nie xde la sangat..bila gi Langkawi ari tu..my frenz kata peserta2 AF musim ke 8 nie..best2 sora..so,saya pun tengok..ramai gak suara yg best..

Antara suara2 yg saya rasa best..Maulana..Adira..Shahir..Ain..Daus..
Saya bukan nak buat berita pasal AF..cuma saya ada perasan salah sorang wajah diorang nie..ada iras sangat ngan hero cite Dyesebel..Dingdong Dantes(pelik gak nama dia kan)..memegang watak Fredo..

kiri tu Shahir..yg kanan tu Dingdong Dantes..

Ada persamaan kan?cuma beza Dingdong tu xde janggut..

tp Shahir dah terkeluar minggu lepas..hope Maulana,Adira ngan Ain masuk final sb suara diorang bagi saya best..adeh..bt laporan lagi..hee..





2 comments:

Fahim 'n Alin said...

patutnye kakjan msuk jugak..hehe

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

p.cik - hohoho..suara k.zan terlalu merdu..takut suma penyanyi xleh cari makan..

k.zan lebih sukakan bidang lakonan@teater..dari sekolah lagi terlibat..:)