sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Friday, May 7, 2010

Something for mother...

Baru lepas tgk kali kedua cite Oh Ibu..lakonan my peberet actor..Aaron Aziz..mmg berkesan lakonan beliau..bt saya nangis doww..

Terus saya nak bt entry utk my lovely mum..


Saya sayang mak saya...

mak saya adalah kekuatan saya..

tanpa mak saya,saya pasti jatuh..

kerana..

walau susah mcmn pun saya..

walau sesedih mcmn pun saya..

walau sakit mcmn pun saya..

walau besar mana pun salah saya..

ibu saya tetap di sisi saya..

membantu saya..

menyembuhkan saya..

mengingatkan saya..

mak...

maafkan shida jika selama shida bernafas..

shida menyusahkan mak..

shida buat mak menangis..

shida buat mak susah hati..

shida buat mak marah..

Tapi..percayalah mak..

shida berjanji selagi shida hidup..

walaupun shida tak dapat kebahagiaan..

dari seorang lelaki yg bergelar suami..

shida akan tetap di sisi mak..

menjaga mak & ayah..

kerana bila mak & ayah bahagia..

itu sudah buat shida juga bahagia..

SELAMAT HARI IBU untuk mak..

Zainab Rejab...

p/s - skrg mak ngn ayah di Putrajaya..bercuti bersama adikku..semoga mereka hepi..ahad malam amik diorang kt Airport..





No comments: