sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, July 8, 2010

Benci Bilang Cinta..

Aku tak pernah miss cite ini sejak ia ditayangkan..walaupun terlepas jg..tp mlm harinya aku tidak lupa utk menonton ulangannya..
mmg kalo petang ja..aku trs bergegas pulang..dengan pemanduan yg berhemah..cepatlah sampai rumah wpun kekadang bergaduh ngan ayeez (bdk ngasuh) sb dia nak tgk kartun..wpun sebenarnya dari pagi dia dok layan kartun..xjemu ke budak nie?..huu
Hari nie best sebab winda dah balik ke pangkuan Dimas..n diorang sudah lari dari keluarga masing2..hidup mandiri (berdikari)..aku dh terror bahasa Indonesia okeyy..dh xperlu subtittle..

kalo korang perasan..cite nie sama ngan cite korean..princess hour..tp apa2 pun..kedua2 cite nie bagi aku best!!..

haruslah diletakkan pic Baim Wong @ Dimas sebab hari nie dia tak ego..I LIKE..








p/s - sedang menunggu student Indonesia yg bt master dulu di unimap dapatkan dvd cite nie...:)





2 comments:

mira amair said...

mmg best tapi ada org gtau citer ni sampai 200 episod..jenuh dok tunggu..huuuu!

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

mira - itu la pasal..dok tgk kat you tube..tu yg soh student yg dah balik Indonesia tlg carikan dvd..leh layan sampai muntah..hee