sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, July 10, 2010

@ EDC UUM...

Sudah 2 hari aku di Hotel EDC UUM nie..tolong my frenz buat menjadi pembantu beliau utk menyiapkan kertas kerja utk KPM wpun dia ada bawa srg lg staf nya..semalam pun aku pegi dlm kol 6pm..sebab keje kan..direct buat keje sampai kol 12.30am...itu belum submit pada ketua..so,tunggu result esok..

habis tu..my frenz n the geng atasan KPM ajak makan lagi..kitorang makan kat kedai nasi kandar depan Cmart Changlon..aku minum ja sebabnya..dari kol 6pm aku sampai..asyik makan jer..my frenz la nie..aku nie punyalah nak diet..makanan kat hotel..faham-faham jer la..kalo sikit makan..itu tak berbaloi namanya okk..atau nama len rugi..hakhak..

balik ja hotel..berkumandang bacaan ayat al-quran di hotel itu..yelah..buat kat kawasan hutan kan..mestilah bersiap-sedia..

dh naik ramai2..baru tringat..baju xamik..ada dlm keta..aku turun dlm kol 2am utk amik baju yg siap iron..masa msk lif..dh pintu tutup..tetiba pintu tu terbuka..warghhh...aku pun pelik..walhal xde sapa okk...aku pun jenguk ke luar..mmg sah xde sapa..aku pun tekan button utk tutup lah balik..sampai ke tingkat 3..aku pun keluar..sambil jalan ke bilik..mata aku toleh ke belakang..huhuhu..

dlm dok melayan mata nie tidur..mcm2 lah dok bunyi..air mengalir la..almari diketuk lah..tp memandangkan aku sudah ngantuk tahap gaban..jadi..lantak ko la nak bunyi ke hapa..

pagi2 jer..kol 8.30am..geng2 atasan KPM nie ajak kitorang makan nasi jagung kat Changlon..aku yg dok sini pun xtaw..org Key Ell yg tahu..tp aku tak minat sgt..ala2 nasi kandar gitu lauknya..

kenyang usah cakap la..tgh dok bt keja pun..mcm2 kuih terhidang..huuu...confirm bulan nie berat aku naik..my frenz nak soh aku jadi comel mcm dia kot..huu...xmo2..aku sebagai intructor senamrobik xleh naik badan..nti aku yg semput...
now..masih dalam bilik seminar yg dikhaskan utk kami..seyes..baru aku paham betapa sibuknya my frenz yg katanya sudah lama dia tak merasa weekend..giloss okk kejanya..tp best juga..bz jer..alhamdulillah..geng2 atasan KPM nak minta aku buat keja utk diorang..like sisipan mcm editor la utk KPM..so,ini side income aku la..kata my frenz..seminggu paling koman dapat rm400..sebulan dh berapa.hahaha..poyoo ja aku kan..mudah-mudahan la masin mulut my frenz tu..
td lunch dh mcm2 mkn..nie dlm bilik seminar ngan kuihnya..ayam gorengnya..warghhh...mcmn nak diet nie...

layanlah pic aku nie..muka dh takdak makeup n letey sesangat...letey lah sangat..haha..mmg letey pun..staf my frenz pun letey sampai mata pun jadi sepet..







p/s - dapat juga offer dari diorang utk mengajar di KPM...ok tak???


No comments: