sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, July 3, 2010

Brazil punya pasal...

Semalam Brazil kalah...Patahlah hati... (mengikut alunan lagu lama tu)...
Pagi nie aku kena hadir ke Majlis Persidangan Serentak Pemuda,Puteri & Wanita...

@ MRSM...tgk..suma putih+pink/merah+putih...

tp aku...hitam+merah+pink...lain dari yg lain...haha...

Actually semalam sebelum game aku dah iron siap kebaya..baju putih ngn kain khas Puteri..

Akan tetapi..setelah kekalahan Brazil..aku terus amik keputusan utk berkabung..dah la aku kena belanja memember vokay kat Kuala Perlis nanti (bdk2 laki)..sb Brazil kalah..(huh!) lagilah membara di hati ini utk berkabung..

Sampai kat MRSM dlm kol 9.00am..aku tgk bebudak len suma pakai putih+pink..aku selamba ja pakai kebaya jarang kaler hitam+merah..shawl pink..ngan clutch bag kaler hitam di tangan..wahhhh...dh ala mak datin tu....

Kak Wan (Ketua Put3 Bhgn Kubang Pasu merangkap AJK tugas2 khas Put3 Malaysia) tanya..
apsal xpakai baju put3..aku tipu jer dh xmuat..
tp akibatnya aku yg glamer jap..Kak Wan leh sebut nama aku penuh tu..masa berucap.."walaupun Zanhassida dh xmuat baju put3 nya..tp dia tetap dtg ngan gayanya yg anggun"...hahaha..cabok tol la kak Wan nie...(walaupun aku mmg anggun pun..hahaha)

Berbaloi juga datang..sebab kami semua dapat cadar..kaler PINK lagii....lain2 corak masing2 dapat..I LIKE...hee..
nanti bila aku dah pasang cadar bawu nie kat katil menggantikan cadar biru muda aku skrg nie..
aku upload pic cadar tu...(semangat siot nak resmi cadar baru..org utara kata chiwii..ada aku kesah??..haha)

Layan dulu baju berkabung aku hanya Brazil punya pasal..hakhak..

lupa nak amik pic kat sana..dh buka shawl baru tringat..trs snap jer la..yg dok nampak bilik tu..itulah bilik aku...




p/s - baju kebaya byk dh sendat..Zan..sila diet okeyy...



No comments: