sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, September 4, 2010

Aksi & Lokasi Hero ku tidur....

Hero aku nie memang suka tidur..mcm tuannya...hee..
Kat sini aku upload port2 dia tidur..Tp asal malam ja..beliau mesti masuk bilik aku..suka tidur atas comforter aku..jadi..kena lah share ngan dia..kiranya hampir setiap malam beliau akan tidur sebelah aku..
















atas tempat seterika nie pun beliau suka tidur..
dalam raga pun menjadi kesukaan lokasi utk beliau tidur..











nie kat luar..ada bantal besar..kiranya dah jadi bantal beliau..

ini posisi kegemarannya sebelum betul2 tidur..nie kat sofa luar rumah..
tidur sebelah bear ku..
nie tabiatnya sebelum dapat posisi yg beliau benar2 tidur nyenyak ye..hee
nie pic yg latest..n yg aku suka..beliau mmg begini setiap kali tidur ngan aku... =)

p/s - kesimpulannya beliau mmg suka tidur..mcm tuannya juga..hee..ini lah Hero Gemuks...=)

No comments: