sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, September 26, 2010

Raya KeTujuh...

My Open House....

Terskip raya keenam sebab agenda sibuk utk memasak..pagi2 buta lagi adik2 n mak gi market beli bahan basah...aku lak lepas subuh..twos pengsan tido balik..haha..
bukan pe..sb smlm dok memotong bahan2..mcm teruk sgt lh kan?..haha..
malam semalam sudah siap masak kuah laksa..sebab takut tak sempat..
petang semalam juga ayah n the geng siap pasang khemah..bukan apa..takut hujan..

kami budget dlm 50 org ja..kwn2 kami ja..tp jiran2 area situ jemput juga..takkan diorang tgk xdijemput lak kan...kami settle masak..hidang dlm kol 1pm lebey..hebat tak??..start masak dlm kol 9am gitu..kol 1pm siap masak..kemas n hidang..just kami 5org jer yg bt..sapa lg nak puji kalo bukan diri sendiri kan..hee..kawan2 aku start mai kol 2pm lebey gitu..ayah aku siap pasang sepanduk utk parking lagi..mmg dok ada sb kami kan katering..kalo kenduri..sepanduk utk parking dh standby..

haruslah dimulai ngan pic tuan umah ye..hee

diorang suka amik kat hall umah aku..cantik katanya..

dari kanan..nadiah,azmah,miss bahiyah,linda,amirah n tuan tanah..nadiah,azmah,linda n amirah satu kelas ngan aku..miss ja kelas binaan bangunan..dulu kelas kami sebelah menyebelah ja..

nadiah ada 5 org anak..sumanya hero..hebat x?..hee..azmah srg anak..miss anak 3org..tp tetap vouge..anak sulung dah berumur 11tahun..that mean..lps sekolah,dia kahwin..linda srg anak..mirah lak 2org anak..aku??..anak kucing ada la..:)

pic kanan atas..kawan tempat keje..diorang lh wakil kawan tempat keje..huu

muka dh xde make up..maklumlah..tuan umah bt keje..tp tetap comey kan..haha


cuaca panas...ayah siap pasang banner utk lindung cahaya panas mentari ngan kipas besar kat luar..utk keselesaan tetamu yg hadir..tu yg pic last nie tudung aku jadi ke depan tu..


p/s - geng2 nie puji laksa sedap..pastu dok pulun soh bt kenduri kahwin aku..diorang ramai2 nak dtg..nak jadikan kenduri aku reunion lak..mcm2 diorang nie..hee

No comments: