sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, October 7, 2010

Sangat sibuk...

Ntah apa2 kan..dah sibuk..masih nak update blog..uiskk..itu harus..hehe
Ok..dari minggu lepas..aku bz..bz keje biasa ja..nie bz utk tarikh 10.10.10...
ada apa pd tarikh tu??..Dr. SMS kahwin??..itu majlis dia..
nie ada majlis kt umah aku..byk mende perlu sediakan..
bahagian aku kena buat..
dari persediaan utk 1 family baju tema majlis..bilik..pelamin..fresh flower..
cup cakes..makanan..hiasan itu ini..
korang mesti dh blh fikir majlis apa kan..nanti aku update later ye..
sekarang layan pic aku dulu...

yg mana ok bila pakai shawl nie dipakai ngn muka aku yg bujur sirih nie?? (bujur sirih ke)..hee


p/s - dah lama xde majlis ceghini kt umah aku..jadi,suma excited.. =)


No comments: