sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Tuesday, September 28, 2010

petik dari kata2 seorang sahabat....


Angan2 Tinggalkan Orang Yang Kita Sayang Untuk Orang Yang Kita Suka,Kerana Orang Yang Kita Sukakan Tinggalkan Kita Untuk Orang Yang Mereka Sayang......



p/s - pengorbanan hati & jiwa lebih meninggalkan kesan mendalam dari pengorbanan harta benda...terpulang pada mereka untuk menghargai...



5 comments:

NenekPenne said...

bab jiwa ni yang buat lemah ni

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

Nenet - ermmm..mmg..bab jiwa n perasaan nie mmg blh bt kita jadi lemah..penah sampai tak makan berminggu..sebab tak sangka..dok elok bahagia ngan kita..tetiba kantoi yg dia punya org lain..kalo dari awal gaduh2..kantoi..xteruk la sangat rasanya..errrmmm

Ira Azeera said...

uhhh.. pic tu pye caption sgt menyedihkan, menyakitkan..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

Ira - yeahh..ia menyakitkan & menyedihkan apabila dirasai n yg tanggung..org yg melakukan/merampas takkan rasa/pura-pura tak merasainya..

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

TAMBAHAN - Yg tulis melakukan/merampas merujuk kepada nasib Net yg ada org rampas suami dia ye..xde pun nak maksudkan org len..yg lepas tu dah lepas..tak ungkit pun..entry nie pun bukan utk kisah lepas..sy dh lupakan..tolong jgn buat spekulasi mcm2...sebelum nak org hormat kita..pttnya diri sendiri belajar hormat org lain dulu..sebelum nie kalian berdua mcm2 dh kata2 mcm2..nie baru ja saya luahkan sb dh trlalu lama kalian dok tuduh n kata sy mcm2..sy xbt,kata sy bt..Demi Allah & Rasulullah..sy sudah melupakan perasaan sy pd si lelaki itu..jd,jgn lh anggap sy kata anda perampas..kata2 nie utk org len..sy dh xnak pikir psl nie lg..hope beri ketenangan pd sy,jgn lh disebabkn kalian dh tenang bahagia,berilh org len tenang & bahagia jg..saya bukan hipokrik..sy ngaku sy baca blog anda,hanya utk lihat anda masih mgata sy/x..rupanya ada..tp sy diamkan,tp makin sy diam..makin anda melampau..
semua org ada hak utk berfesyen,utk shopping kt mn2 dia suka..lgpun bukan guna duit anda pun..penjual itu pun ada kata,suma org ada hak utk membeli..hope anda faham n tidak lg mencari psl..trskn hubungan anda bersamanya..sy doakan kalian bahagia..ini adalah ikhlas..sb sy xsuka nak musuh ngan org..jika org tu cr psl,itu yg sy luah tu,tp bukan nk bt musuh..luahan utk bg anda fhm..jgn fikir bl org tu diam,anda blh sesuka ati bt apa saja tanpa fikir apa yg sy rs..anda pun xsuka bila sy mgata/perli yg bukan2 ttg anda..jadi..STOP EVERYTHING!!..

cukuplah setakat ini..maaf atas segalanya..assalamualaikum..