sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, November 29, 2010

Banjir part 2

Layan jer lh pic2 nie..hari ke 4/5 kena banjir..time nie paras pinggang dh..tu yg berani bawa hp..

keadaan dlm bilik my parents..
keadaan bilik aku..
tv besar kat ruang tamu dah terbalik..dh xley guna..sedey sb aku yg beli..sob sob..
keadaan dapur..peti sejuk dh terbalik..wpun dh letak atas kerusi ye..mujur leh guna lg..tp kena keringkan btl2 dulu..
pandangan dari penempatan..area dekat2 nie xdlm..sebelah sana tu yg paras dada..




p/s - dari hari 1st banjir smpai surut..aku kena gi umah pagi n petang..cuci dinding n buang sampah..letey sgt2..hari ke 4 banjir..lintah kerbau elok ja dok kt peha aku..aku dh xgeli kot..sb dulu kalo lintah nie..menjerit sakan aku..maybe sb dh kerap ulang alik..so,dh xkesah..(wpun geli jg..hee)




No comments: