sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, November 29, 2010

Banjir part 6

hari ke berapa tah..geng dari hospital dtg..sb sebelum tu..ada 2 kes..srg nie pakcik nie dok belagak kebal..siang dh sakit,tp kata xpa..bl tgh mlm ngadu sakit dada..srg lak bdk nie demam..mak dia xgitau kitorang..tetiba sesak nafas..barulah kami geng rukuntetangga nie tel ambulans..mujur slh srg anak kwn mak aku nie keje kt hospital..tu sb diorang dtg..tkt2 sapa2 yg xberapa sihat..blh la check..tersnap lak abg aku..

nie dah hari ke 7..air dah surut..bermulalah episod derita+azab..mencuci SATU RUMAH okey...

baju merah nie pengerusi rukun tetangga..laki bini tlg cuci umah sb tanda terima kasih sb mak ayah aku sgup ketepikan umah sendiri utk masak pd mangsa2 banjir..wpun kami nie pun mangsa banjir..
nie mak aku soh amik..trkial2 aku nak panggil dia soh tgk kamera..huuu..kononnya mak aku nak gitau kwn2 dia..pengerusi rukun tetangga dok cuci katil bilik dia..hadoiii

dia lagi...sila jangan muntah..kalo pic aku xpe lh jg kan..hee




No comments: