sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Monday, November 29, 2010

Banjir part 7

2hb ~ 10hb aku cuti..suma sebab banjir..hari ke 8,9 & 10 sgt2 stress..sb keja mencuci sangatlah teruk..dgn suma pakaian kena basuh..suma pinggan mangkuk(hobi mak aku kumpul pinggan mangkuk ye..adehh)..sampaikan ada aku jatuh..sb licin..mujurlh aku cover lengan aku..kalo x,biol dah kepala aku..tp tgn aku lak sakit..adeh..

berkilat gitu...
walaupun dlm umah sudah berkilat..
tapi..
<>
<>
<>
<>
<>

keadaan depan umah..mcm kena tsunami..kt bangsal tu ayah aku dh bt ampaian..suma org lalu..kata dah mcm kilang kain..sebab byk sgt pakaian..yalah..suma kami basuh..
depan umah jiran..
depan umah jiran..
yg pakai jaket tu sukarela dari persatuan cina..



p/s - puas hati..7 entry sekali aku post..psl banjir ja..huh..sila jgn muntah..:)


No comments: