sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Sunday, December 19, 2010

sessuai tak???

aku nie suka mencuba..dlm erti kata aku nie degil n nak cabar diri sendiri..wpun aku tahu menda tu kurang pasti akan elok/berjaya n blh bt aku sakit..tp aku nak bt jg..pelik kan?..tp itulah aku..padanlah aku nie mcm2 kena duga..sb ada yg aku sendiri cari bala..:)
byk yg aku cuba elok..banyak jg yg xelok..yg berjaya..antara yg aku ingat..
  • aku cuba jg scuba wpun aku takut ngan air..sedalam 6meter aku menyelam kat Pulau Payar,Langkawi..
  • aku cuba jg naik permainan kt genting tu..space shot kot namanya wpun aku takut ketinggian..
yg tak berjaya berlaku..yg aku ingat..
  • wpun pd mulanya hati aku xyakin yg mamat nie ikhlas ngn aku sb dia muda dr aku..bukan apa..dia bt mcm2 smpai aku jatuh ati kt dia..tp disbkn aku nie jns nak cuba jg..last2 mmg btl kata hati aku yg dia xikhlas..tp xpe lh..at least dia penah bahagiakn aku..
  • nie ms sek..wpun aku tahu mamat nie xpandang mn2 pompuan..aku tetap cuba ngorat dia..dia tak terima/tak tolak..dia layan jg aku..tp bg aku tak berjaya lh..skrg nie jumpa blk..jd segan lak..:)
  • aku cuba jadi dealer one drop perfume..tp xmenjadi..tp bl hbs..ramai lak nak beli..bl dok ada..xdak pulak nak tanya..
  • aku bt loan..kononnya nak bt bisnes..tp byr itu ini..beli itu ini..bisnes kemana..last2 dok tanggung hutang..padan ngan muka aku..cari penyakit..yg nie cuba yg sah2 bangang ye..jd,jika iman tak kuat..jgn bt loan ye..pesanan khidmat masyarakat dari aku..
  • wpun hati aku kuat memberontak utk tidak blk kg setelah dipaksa oleh fmily utk trima pilihan rakan diorang..tp aku tetap blk sb xnak jd anak derhaka..tp akhirnya rugi bt aku sb xpasal2 aku ada status yg suma pompuan xnak..n xpsl2 aku trpaksa lalui kehidupan yg sgt2 down..until now..dari segi emosi aku..dari segi pemikiran org lain trhadap aku..owh..yg nie mmg aku nyesal sgt2..mcm aku sakitkan diri sendiri..wpun my mom kata ini namanya takdir...errmm..
apa kena mengena yg atas nie ngan tajuk entry aku nie ek??..sbnrnya aku cuba lilit2 shawl nie..xtahu lh ok ke idak..tp aku pakai jg..hang out ngan adik2..tgk hantu kak limah tu..
thanks to lala..shawl nie dh beli dari tahun lepas..pakai sekali jer..nie baru pakai lak..ok x?..:)

xpakai jarum peniti..tu nampak serabut sikit..:)

yg nie sesaja try kat umah..


p/s - petik dari kata2 pakar kaunseling.."tiada istilah TERLEWAT utk memulakan sesuatu"..caiyok2 utk diri sendiri..


No comments: