sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Saturday, December 18, 2010

Teringin lah....


siapakah gadis yg comel ini??..dulunya free hair..tp skrg alhamdulillah sudah bertudung..
pd sapa yg masih blur siapa dia nie..beliau adalah peserta Akademi Fantasia musim kedua yg menang tempat keempat..tag line nya farah breep breep..aku teringin sangat nak jadi seperti Farah Diana Anuar nie..kenapa??..
aku always tgk dia nie sejak dia jadi host utk rancangan Rasa Halal Orient kat astro oasis..
aku tringin nak jadi mcm dia..sebab pe?? dpt pergi tempat org..dpt belajar bahasa asing..dpt kenal budaya org..dpt rasa makanan tempat org..dpt pergi tempat menarik yg ada kat sana..dpt tahu sejarah..dpt ambil gambar2 yg cantik2 kat sana..best kan??..apatah lagi ditaja..
pas2 kita dpt keistimewaan utk lebih dekat ngan apa yg kita nak..yg org lain mungkin xdpt peluang tu..itu lah kuasa media..
kena pulak ngan aku yg srg2..komitmen??..just for my parents..so,aku mesti akan lebih rasa bebas utk keliling dunia kan?..tp bila aku dpt realisasikan impian aku nie ye??? ada sapa2 yg sudi taja aku keliling dunia??..:)
apa2 pun,hanya Allah s.w.t sahajalah yg tahu sebab aku sendiri xpasti..sb ini hanya impian yg aku xpasti ngan kerjaya aku mcm nie..atau mungkin aku perlu berhijrah??....errrmmm.....


p/s - aku suka bermimpi kerna aku tahu aku tak layak utk mendapatkan..sedey nye munyik kan..hehe

No comments: