sudi nak itot...

^_^ Exchange Link : Tinggalkan Jejak Anda Disini ^_^

Thursday, February 3, 2011

Bersuka-ria

01022011..balik jer dari keja..watie tel aku nak jumpa..dia dari langkawi..sampai umah,aku siap2..dah janji naik keta sewa dia kat petronas..pick up nelly ngn sepupu dia kat jalan putra..pi umah mak angkat watie kat kg limbong..aku yg bawa..seyes..jln kat situ mcm gampang..nelly yg terkenal yg mulut laser tu..aku terpaksa tahankan sb dah la sunyi jln tu..sempit..kang dia dok carut segala..kang mcm2 leh jadi..makanya dia trpaksa tahan mulut dia di jalan keluar..pas2 lepak kat restoren mimi kot yg kat jln langgar..miss ngan ratna dtg..so,non stop aku gelak ngan diorang nie..trs hilang stress aku..tp mmg terbaik pertemuan nie..sebelum nie aku xdpt borak btl2 ngn nelly..ms sek pun xda la rapat..tp dia seorang yg kasar/rempang..n mulut dia pun mcm longkang..tp hati dia baik..bl aku borak ngan dia..sgt tenang aku rasa..lepak sampai kol 2am..pas2 gi uptown sb watie nak cari baju..aku pun terbeli beg..terbeli??..muehehe..

dari atas kiri..nelly ngn anak..watie..miss..ratna..aku..



02022011 - dah janji ngan watie,nelly ngn sepupu nelly utk ke sungai petani..utk amik tudung2 utk bisnes..seawal 9am aku dah siap..trs amik keta aku..konvoi 2 kereta..ke kuala sungai sb nelly ngn sepupu dia dpt sumbangan banjir..gi beseri..makan nasi kandar..barulah hantar watie ke kuala perlis..hantar nelly blk..walaupun letih..aku hepi..hari nie keluar dari pg sampai malam la..sampai mak aku dok tel tanya..keluar ngn bf ke..sb aku nie sgt lh mls nak kluar kalo xda keja..maklumlah..aku nie budak baik..org ja xtaw..
dah ready nak keluar.. :)

p/s - kenapa perlu ada diskriminasi pd aku??


No comments: